• Elric

Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.

Hej! Hänger gärna på här! Är 25år och väntar första barnet. Bor i centrala Göteborg. Är i vecka 9+1 och bf är beräknat till 10 feb. Detta är väldigt efterlängtat och känns fortfarande ganska overkligt... Men det kommer väl sjunka in mer och mer :)

• Elric
    Jennsan84 skrev 2015-07-27 16:09:49 följande:

Hej med er här om det är ok.

Är 31 år och väntar första barnet. Bor också i Gbg. Är i vecka 12 (11+4) BF 10Feb. Har haft turen med väldigt lite symptom. Mådde illa i dagar i typ v 5 men sen försvann det smile1.gif Dock varit ganska så trött och hade mycket småblödningar i början men de försvann också. Gjorde VUL och allt såg bra ut ändå smile1.gif

Hoppas på att det blir många som skriver här!

Va roligt, då ligger vi exakt lika med samma BF :) Skönt med lite symtom! Jag har haft en hel del symtom men jag hoppas de klingar av efter den här veckan :) ska du göra kub?
  • Elric
    Jennsan84 skrev 2015-07-27 18:00:19 följande:

Va roligt med samma bf:) vart går du hos bm? Är dom bra? Jobbigt med symptom men då känner du dig iaf gravid:) jag får för mig ibland att jag bara inbillar mig :) Jag ska göra kub den 6/8. Är ganska så nervös inför den. Ska du göra kub?

Jag går i Munkebäck, har fått en väldigt trevlig men virrig bm, haha. Känns bra iaf! Du då?
    Ja, precis.. ska bli skönt att slippa illamåendet snart, hoppas jag :)
    Då är det ju skönt att du har gjort vul och sett att det är på riktigt :) jag ska göra kub den 12/8. Känner också att det är lite nervigt.. Men ändå skönt att få gjort det!
Svar på tråden Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.