Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.
Jag hänger också gärna med i denna grupp. Bor i stenungsund (ca5 mil norr om göteborg) och är i vecka 8 med mitt första barn. Har bf 22 februari just nu :).
Jag hänger också gärna med i denna grupp. Bor i stenungsund (ca5 mil norr om göteborg) och är i vecka 8 med mitt första barn. Har bf 22 februari just nu :).
Samma bf som mig! Och av en ren slump sitter jag på McDonalds parkering i Stenungsund just nu ;)
Men usch då de lät ju inge vidare :(. Jag har haft "turen" att ha haft semester nu i fyra veckor, har en vecka kvar eftersom mitt illamående oxå har varit riktigt jobbigt.. har hela tiden kunnat äta men har haft svårt för alla typer av lukter och har spytt ganska mycke. Har mest legat på soffan eller i sängen denna semestern men vad ska man göra.
Köpte prostafen tabletter och illamåendearmband i förrgår och de känns som att de har hjälpt lite iallafall så jag hoppas på att inte ha de för jobbigt när jag återvänder till jobbet om en vecka :).
Riktigt dåligt faktiskt... Illamåendet har knäckt mig och jag gick faktiskt ner i vikt för att jag inte kan äta när jag är illamående (och äter man inget mår man bara mer illa.)
Har varit hemma en vecka på ordination av läkare och ska ha uppföljning på måndag. Det har väl blivit bättre, men tror inte riktigt jag är redo att jobba igen...
Själv då?