• fia s

Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.

Hej!

Vad kul med en grupp för oss som bor i Gbg! Jag är 26 år och bor i centrala göteborg med min sambo. Är i vecka 5, har bf 24 mars. Har längtat som en tok efter barn, så är väldigt spänd och glad över graviditeten :)

Kan ju passa på att fråga en grej, är det fler som känt av ilningar i underlivet? Alltså inte så det strålar ner från magen, utan bara där nere? Typ runt klitoris. Hade det igår kväll när jag skulle sova och gjorde ganska ont. Blev inte direkt orolig, men kan va skönt att höra om fler haft samma :)

• fia s
    Hannaliv skrev 2015-07-20 09:55:47 följande:

Hej!

Antar att alla har fullt upp med semester och inte sitter vid mobiler/datorer så mycket så inte mycket aktivitet här.

Vi har varit iväg till Alingsås och nu Älmhult. Vi hyr stuga på camping och den i Alingsås hade ingen egen toa utan den låg cirka 150 m bort. Det var inte optimalt när man måste kissa ofta och inte vet om man ska behöva akutspy men men det var bara tre nätter som tur var.

Vad gör ni?

Vilka har ni berättat för? Tycker det är så svårt att vara tyst. Vill helst berätta för hela världen ju ;)

Vi har faktiskt berättat för ganska många, det är ju så svårt att prata om nåt annat :P Resonerar som så att om det blir missfall vill vi att de som står oss närmast ska veta varför vi är ledsna. 
Svar på tråden Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.