Inlägg från: LillaLyckligaJag |Visa alla inlägg
  • LillaLyckligaJag

Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.

Hej hej!
    Jag hoppar också in här, kul med en Gbg-grupp Glad

Är 26 år och väntar första barnet (v 5+5). Har bokat tid för inskrivning och tidigt ultraljud nu i augusti.

Gravidsymptomen verkar ha lugnat ner sig lite nu sista veckan, mest trött och växtvärk i magen för tillfället. Tacksam över att slippa illamåendet som var de första dagarna.

• LillaLyckligaJag

Rozha - Hoppas att dina symptom lugnar sig lite snart, man vill ju fortsätta fungera ungefär som vanligt de första veckorna/månaderna.
    Jag har tur och kan anpassa dagarna helt efter hur jag mår för dagen (fortfarande 2 veckors semester kvar). 

• LillaLyckligaJag
    Rozha skrev 2015-07-28 17:17:52 följande:

Tack det hoppas jag med :).

Va skönt då får du passa på vila dig bara, själv är jag hemma från jobbet sen igår pga tröttheten och ryggen tänkte vila några dagar tills jag får veta vad läkaren säger på torsdag.

Var bor du?:)

Mölndal. Du då?
  • LillaLyckligaJag

Nu känns det lite lugnare här hemma. Var på tidigt UL igår (7+4) och allt så bra ut, hjärtat tickade på som det skulle. Lite jobbigt att börja jobba igen när man är nästan konstant illamående men det blir säkert bättre snart.
    Är det någon mer som har varit på tidigt UL nu?

• LillaLyckligaJag
    Sofiasgrona skrev 2015-09-15 22:49:08 följande:

Hej! Tänkte jag kunde hoppa in i den här gruppen, eller hade ni startat någon facebookgrupp istället?

Såg att det var en annan mölndalsbo här som ska få en liten.

Jag är 23 år och ska bli första gångs mamma 28 mars , och or också i mölndal ???? så himla kul och spännande. Känner mig lite ensam här bara då jag inte vet någon annan som ska ha barn någorlunda samtidigt.

Sofiasgrona, vad roligt med en Mölndalsbo till =) Och dessutom med datum satt så nära vårt (24 mars men kan senareläggas några dagar sa bm vid sista besöket).
Svar på tråden Vi i Göteborg med BF i feb/mars 2016.