• Rozha

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Natalila skrev 2015-07-27 19:03:34 följande:

Tröttheten klarar jag snart inte av :( usch vad jobbigt de är..

Jag håller med dig! Själv är jag sååå trött hela tiden så jag skulle kunna bara sova hela dagarna. Usch!

Hoppas det går över! :)

Vilken vecka är du i? :)
  • Rozha
    Jasminefjellberg skrev 2015-07-27 14:16:52 följande:

Hej!

Jag hoppar gärna in här! Jag är

95:a men fyller år sent på året, och väntar mitt första barn! Är i v13 nu och har bf 6feb :)

Hejj! :)

Åhhh va roligt grattis :) jag väntar också mitt första beräknad 18 mars. Hur mår du och så?
  • Rozha
    Natalila skrev 2015-07-27 19:43:11 följande:

Ja de hoppas jag med för de här är jobbigt!

Är i vecka 6.

Dudå? :)

Ja precis, är i vecka 7 6+3 :)
  • Rozha
    Jasminefjellberg skrev 2015-07-28 07:30:39 följande:

I början hade jag en del illamående och var jättetrött men nu har illamåendet släppt, har dock börjat få huvudvärk på morgonen och tror jag har börjat få foglossning annars är det bra :)

Själv då?

Jag förstår hehe det känns som att man vaknar med något nytt varje dag hehe, men hur tidigt kan man börja få foglossning vet det?

Jag har också börjat få huvudvärk i två dagar och mår illa mest på morgonen jätte jobbigt:(

Tröttheten tar aldrig slut heller kan sova hur mkt som helst. Har dock ont i ländryggen under dagarna om jag står el går för länge, ska på ul på torsdag och träffa läkaren ska bli spännande och se att det är nånting litet som tickar där inne. :)
  • Rozha
    Jasminefjellberg skrev 2015-07-28 09:55:06 följande:

Ja jag vet folk som fått foglossning redan i v9-10 det är olika för olika, sen är det ju också att vissa kan få så ont att dom inte kommer upp ur sängen och vissa känner bara av det lite :) åh va roligt för dig hoppas det går bra på torsdag då :)

Ja precis det är lite olika där! :)

Tack tack det hoppas jag med :)
  • Rozha

Brösten är som två bomber sååå jävla ont det gör också! Fick gå upp från C till E kupa och måste köpa fler alla andra sitter obekvämt :(

Magen svullnar upp vissa byxor är obekväma men legins är ok :)

Får se vad som händer mer ;)

Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?