• Trooi

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

Hej!

Hoppas jag också kan hoppa in här :) Ny här i forumet och gravid i v 8 (7+0). Har inskrivning nästa vecka. Förutom en hel del molvärk och ont i brösten så har jag inga andra symptom som illamående eller trötthet. Känner mig faktiskt inte gravid. Vet att man inte ska klaga, men blir ju lite oroligt att allt är som det ska... Å andra sidan är det fortfarande rätt tidigt och mkt kan hända än...Ska begära ett tidigt ul iaf, orkar verkligen inte vänta i flera veckor till för se om det finns något där inne som lever. Aja skönt att skriva av sig lite i alla fall :)

• Trooi

[quote=75645519][quote-nick]Linda8110 skrev 2015-08-16 21:11:51 följande:[/quote-nick]Välkommen! Jag kikade också in här idag för första gången :)

Det är säkert ingen fara med din bebbe men be om ett extra UL om du känner oro, det går säkert att fixa :)

Tack :) Hoppas det går bra för dig också. Vilken vecka är du nu i?

• Trooi
    Natalila skrev 2015-08-16 21:40:48 följande:

Välkommen välkommen :)

Känner igen lite där när man mår för bra ibland eller vad man ska säga att man undrar om allt är som de ska där inne!

Mina morgnar är värst sen brukar jag må rätt bra om jag äter ordentligt :)

Tack :) Ja, eller hur?! Så länge allt är Ok, så är jag givetvis glad så länge jag får må bra!
  • Trooi
    Linkken skrev 2015-08-22 07:34:02 följande:

Magiska v. 13 idag!! Den värsta tiden är över, så nu börjar jag känna mig lugnare och faktiskt kunna glädjas ordentligt åt graviditeten! Har nog inte helt vågat tro det innan nu, men det ser ju faktiskt ut att bli en bebis för mig också.

Åh grattis! Hoppas jag också får komma så långt. V 8 och extremt nojig just nu...Tiden går såå långsamt!
  • Trooi
    Linda8110 skrev 2015-08-22 08:49:06 följande:

Ja har aldrig varit med om veckor som är sååå långsamma som under denna graviditet! Det kommer bli en låååång höst haha

Ja exakt! Känns som tiden står still. Så frustrerande haha
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?