Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Hej:) får man hoppa in med er här?
Vi är gravida med första barnet vecka11 (10+4)
Måste fråga när berättade ni för släkt och föräldrar om gravidieten? :)
Nu var det ett tag sen jag skrev något men jag är här och läser! :)
Hur mår ni allihop? Jag är så avundsjuk på er som börjar må bra igen. I typ varenda app står det att nu brukar man må fantastiskt bra. Jo tjena... Jag har varit hemma från jobbet hela veckan nu och bara legat i soffan eller sängen. Jag är så yr att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Lågt blodtryck säger BM. Klarar inte av att stå upp mer än korta stunder. Tog en dusch nyss och trodde att jag skulle svimma. Inte så kul. Min stackars sambo får stå ut med att göra typ allt här hemma och jag får så dåligt samvete att jag inte orkar hjälpa till. Är i mitten av vecka 16 och trodde verkligen att jag skulle få må bra nu. Förlåt för deppinlägg...
Får ganska ont ibland, får som mensvärk.. Mest på kvällarna, är i v 13 ! Någon annan som fått så?
Blir orolig
En timme kvar till kub ... Är så nervös så jag mår illa ! Ska alltså få se den lille för första gången !!
Kub gick jätte bra och jag är såååå glad att jag gjorde det !!
Jag håller på att flippa ur här hemma !!!! Har råkat äta anka som inte var genomstekt !!!!!!!!!!!
Kan inte släppa de !!! Kan jag göra nått?
Hur vet ja om de var galet ?
Då var äntligen rutinultraljudet gjort. Låg en fullt frisk liten flicka i min mage :) är såå glad just nu
Vi var på RUL igår :) och de kommer en liten tjej???????? som inte var någon linslus och gjorde de lite svårt för oss att få nån bra bild!