Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Kan nästan liva dig att det var tarmarna. Det gör så ont ibland så det inte går att andas. Men så länge det går över efter en stund är det ingen fara :)
Kan nästan liva dig att det var tarmarna. Det gör så ont ibland så det inte går att andas. Men så länge det går över efter en stund är det ingen fara :)
Jag åt brieost igår, inte mycket men nu är jag ändå skit nojjig. Är det farligt eller spelar det inte så stor roll om det bara va en liten mängd?
Har googlat runt lite och känner mig lugnare, åt bara väldigt lite och inte kanterna. Men kommer inte äta det igen
Låter spännande med bikarbonattestet, jag lägger till det som en liten milstolpe att se fram emot hehe. Enligt den kinesiska blir det en pojke, mina föräldrar säger alltid han och själv har jag också en känsla av pojk.
Idag har jag en annan milstolpe, går in i vecka 6 och enligt min app börjar hjärtat slå idag .
Åh så spännande nu är vi mitt uppe i en budgivning som vi leder :)
hoppas verkligen att ingen bjuder över nu. Det hade varit så skönt att få flytta in nu innan den lilla kommer !
Jag vill verkligen låta mitt barn växa upp i villa som jag själv gjort med en stor tomt att leka på :)
Mycket spännande som hänt idag med ultraljud och inskrivning, kul att allt ser bra ut och går framåt .
En fråga, är det nån mer som tränar en hel del? Jag körde ett core-pass idag och det är läskigt att träna magen rätt hårt men så skönt efteråt när man rensat huvudet och faktiskt mår bättre . Tränar fortfarande 3-4 dagar i veckan men tycker det är svårt att veta vilken nivå jag ska lägga mig på, jag är van vid att gå all-in...
Om det inte gör ont eller känns obehagligt kan du väl träna det mesta som vanligt. För mig känns det inte bra att träna magen, jag får lätt ont då, så jag har låtit det vara. Men armar och ben har jag nog tränat en del nu, men ofta får jag värk i magen också av det. Promenader är det enda som känns riktigt bra just nu, tyvärr... Jag hoppas det ska bli bättre eftersom jag annars mår mycket bättre då jag får träna.
Jag vet precis hur du menar. Jag känner mig också lite rutten som inte tränar mer än såhär, men i dethär fallet räknar jag med att kroppen säger åt mig vad jag behöver, både då det gäller mat, träning och vila. Vi har ju resten av livet på oss sedan att ta igen all träning vi missat, så om det blir lite lugnare under ett års tid är det nog helt okej. Den goda inställningen kommer säkert tillbaks senare!
Gravidbyxor kan vara det bästa någonsin!! Önskade ja köpt de tidigare, när mina vanliga byxor började klämma :) magen växer nu.. Är i v.15 :)
Har samma problem med trosorna! För mig skär dom in i ljumskarna, känns som om jag blivit mycket känsligare i huden? :/