Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Till er som är förstoppade! Köp Frukt & Fiber tabletter från hälsokost och ta på kvällen. De är toppen :)
Till er som är förstoppade! Köp Frukt & Fiber tabletter från hälsokost och ta på kvällen. De är toppen :)
Jag går bara ner i vikt, 4 kg än så länge. Är väl för att jag äter så lite. Spyr inte heller så måste väl försöka äta upp mig!
Hej allihop!
Hoppar jättegärna in här, plussade i fredags men har inte kunnat ta in det förrän idag haha! Är i v 4+3 och liten är beräknad till 24 april .
Gjorde ett tappert försök att citera men utan framgång och med den senaste tidens humör ger jag nu upp på den fronten ????. Ett stort tack för alla grattis, det är en jättehärlig känsla särskilt som jag trodde att det inte skulle bli något.
Gjorde en insemination den 1 augusti och redan dagen innan hade jag känt att nåt var konstigt och när jag kom hem från kliniken så blossade en urinvägsinfektion upp så jag har hela tiden tänkt och trott att där var det kört. Känner mig fortfarande väldigt försiktig men otroligt glad .
Vi har oxå gjort IVF. Lyckades på 2a försöket men jag är så nojjig att jag håller på dö. Orkar verkligen inte ett nederlag nu när man fått vara gravid ett tag (v11).
Har varit på tidigt vul i v 9 men nu har jag haft mer molvärk och har som konstiga känningar i själva slidhålet, vet inte om det typ är sammandragningar. Kommer även en ytterst svag beigefärgad flytning. Så är grymt orolig igen. Kan man inte bara få njuta av graviditeten?
V.16 idag, coolt :)
Idag blev allt lite mer verkligt för mig då jag har fått tid för ultraljud (16 september) och inskrivning den (22 september). Känns fortfarande helt overkligt men samtidigt så kul, nu är det ytterligare en milstolpe att se fram emot .