• Natalila

Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?

V 18 idag och prick en vecka kvar till ultraljud :D

• Natalila
    elin1987 skrev 2015-10-18 21:03:58 följande:

Rul imorgon shit vad nervös jag är! Första gången på 19 veckor som jag får se om det verkligen är någon där inne :)

Åh vad kul. Jag får vänta tills torsdag :)
  • Natalila

Hur har ni de med drömmar?
    Inatt har jag vaknat vid 4 tillfällen helt svettig för jag har drömt mardrömmar. Sen har jag även hunnit med två snälla drömmar oxå!
    Känner mig helt slut idag.

• Natalila
    LMG skrev 2015-10-20 10:15:55 följande:
    Brukar kunna drömma väldigt konstiga drömmar. Inatt kunde jag prata med spöken :) annars brukar jag väldigt ofta drömma om att min pojkvän lämnar mig för någon annan, eller att jag föder barn. Drömde nästan jämt förr att jag födde en flicka, och det visade sig vara en flicka i magen
    Läste på lite och de stod att många drömmer om att bli lämnad av pojkvännen! Konstigt.
    Fränt att de va en flicka :)
    Jag drömde även inatt att vi var på ultraljud och att de va en pojk, får helt enkelt se på torsdag om de stämmer :)
  • Natalila

Idag är de äntligen dags för ultraljud :D
    Har drömt två ggr den här veckan att de är en liten pojk där inne så upp till bevis idag förhoppningsvis :)

• Natalila

Jag har känt rätt mycket den senaste veckan, v19 nu. igår fick sambon äntligen känna oxå, han har längtat lite eftersom jag kan känna men inte han :)

• Natalila
    Katten95 skrev 2015-10-27 11:03:35 följande:

V19 igår och har rul på fredag, hoppas innerst att allt ser bra ut! Bara att räkna ner dagarna nu, inte kännt något där inne än heller. Min syster kände ett fladder när hon var i v21 så det kommer väl! ??

Gissningslekar är igång också på vilket kön, än så länge är det alla mot tre som tror tjej vilket jag också tror. :) ??

Jag va på rul förra torsdagen och de va så skönt efter jag sett lilla killen i magen så nu mår jag toppen när jag slipper oroa mig och när de är fullt liv i magen. V 20 på torsdag och idag såg jag första sparkarna utanpå magen!
    Så de står nog inte på fören du får känna de lilla livet där inne, de är så mysigt :)
  • Natalila
    Linkken skrev 2015-11-06 07:24:16 följande:

Hur går det för er andra? Det är ganska tyst här inne, så jag utgår från att ni alla mår toppen?! Skrattande
    Jag själv går in i vecka 24 imorgon, magen växer väldigt mycket nu just och jag har ibland lite tungt med andningen och sover lite dåligt, men i övrigt mår jag bra. Besöket hos bm visade också att allt var bra, så jag är jätteglad såhär långt. Börjar dock längta något enormt efter att få vara ledig, någon annan som känner så?!

För mig går de toppen, v 21 nu och de är full fart inne i magen! Så mysigt. Alla prover och allt ser bra ut oxå och inte så ont i kroppen ännu. De är bara tröttheten som håller sig kvar så den kanske jag får räkna med ett tag till.. :)
Svar på tråden Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?