Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Tack så jätte mycket för alla grattis! Känns fantastiskt :)
Tack så jätte mycket för alla grattis! Känns fantastiskt :)
Åh då har ni BF snart då. Ingen här som väntar barn i sommar?
Idag var jag hos BM, pratade sjukhus för förlossning, mina värden och fick lyssna på hjärtljud för första gången. Såååå mysigt att höra tjejen där inne!
Vecka 23 här!
Börjat få foglossning tror jag. Ont i höfter, ryggslut och benet vid slidan (bäckenbotten?).
Börjat känna fina små buffar oftare nu och hoppas sambon får känna han också på utsidan snart :)
Hej allihop!
Länge sen jag skrev nu.
Är i vecka 25 nu och är nere i en total dipp i humöret. Känner mig bara så orolig, nere, ensam, fodlossningsproblem och otroligt missnöjd i min kropp. Jag väger mig inte eftersom jag sen tidigare haft problem med ätstörningar och lätt fastnar så mitt huvud sprängs snart.
Min partner är stöttande och säger att jag är fin men ändå mår jag såhär. Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.
Vill inte jobba, varit sjuk så har inte kunnat träna och foglossningen gör så ont så träningen gör ont efter. Vet inte vart jag ska ta vägen!
Känner lite lika som dig, har oxå haft problem med ätstörningar förut och de är väldigt jobbigt att väga sig och känner mig inte alls bekväm i min kropp längre heller. 10 veckor kvar för min del sen får man långsamt börja göra något åt de. I slutändan får man ju ändå de finaste som går att få så man får försöka stå ut till de sista. Kämpa på
Jag har fått så otroligt verkliga drömmar där jag ligger och gosar med min lilla tjej. Kan nästan känna hennes lukt till och med! Så galet men skönt.
Drömmer mycket annat också nu, oros drömmar men älskar de fina drömmarna om "vårt liv" haha
Ville bara tipsa alla om att använda stödstrumpor :) jag är "tvungen" att använda
Pga blodproppsrisk, men rekommenderar vetkligen alla att använda det! Idag var jag super svullen och ont i fingrarna pga vätska, tog på mig stödstrumpor och pang så försvann svullnaden!
Hej allihop!
Har varit ganska tung tid för mig med foglossning från helvetet, ångest, jobbet och mycket sammandragningar. MEN har börjat packa BB-väskan sakta men säkert. Behöver något som drar ner mig lite till lugnet och glädje. Har ni börjat packa? Vad packar ni?
Super trött på graviditeten här! Sex snart fem veckor kvar.. Vill bara att tjejen ska komma nu. Är konstant förkyld, ont i ryggen och foglossning. Älskar redan min fina unge men är så trött på denna graviditet.
Får någon annan kramp i vaderna eller liknande?