BF mars 2016 Sthlm
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej!
Finns de några fler därute som är gravid med bf i mars 2016 o bor i sthlms området?? :)
har inga "gravid" kompisar runt mig alls.. skulle va kul o prata med folk som är gravida oxå :)
Hej!
Jag bor i Märsta och är gravid med mitt 3:e men min mans 1:a barn :) bf 10/3 och går in i vecka 6 imorgon. Tiden går ju så sakta! Ena stunden sitter jag och nojjar över att symtomen känns försvunna, nästa stund anstränger jag mig för att hålla illamåendet i schack eller hålla ögonen öppna... Någon som känner igen sig?
välkommen!
ja de är lite samma här! idag har det varit en jobbig dag med illamående typ hela tiden o varit såå trött...
ja de är otroligt efterlängtat av hela familjen! Blivande storebror är överlycklig! :)
trodde det skulle vara så lätt för mig med, men icke..välkommen!
ja de är lite samma här! idag har det varit en jobbig dag med illamående typ hela tiden o varit såå trött...
Jag är konstant illamående och extrem trött. Sover när min son på 14månader sover middag annars hade jag inte klarat mig. Jag har bf 13mars.
Jag är konstant illamående och extrem trött. Sover när min son på 14månader sover middag annars hade jag inte klarat mig. Jag har bf 13mars.
Hej, jag hoppar in här jag med. Jag har BF 23 mars, första barnet.
Ja superskönt när man väl tar sig tid att göra det.
Vad skönt att kunna sova middag...! Nästan det bästa med att vara föräldraledig.
Har haft väldigt ont i livmodern idag :( knappt kunnat böja mig och om jag rest mig upp fort så har det huggit till. Kände inte detta under mina förra graviditeter, nån som vet om det är vanligt eller känner likadant?
Han fyller 6 år i höst :)
Ja det är svårt, men man är väldigt ensam oxå så fråga gärna hur det går o att du finns där om hon vill prata.
vi hade precis påbörjat ivf men fick pröva letrozol innan vi började med de o vi lyckades på 3 kuren. :)välkommen :) vart bor du?