BF oktober 2015 tråd för unga 16-23år:)
Hej!
Finns det fler unga som ska föda i oktober?:)
Jag är 19år och har BF 14 oktober, 94dagar kvar;)
Hej!
Hej!
17 år med BF 21:a Oktober:D
Jag är 22 och har bf den 20 oktober:)
Ja verkligen de e roligt att hitta andra unga föräldrar som har BF tätt inpå:) den går ganska bra just nu,kunde ju varit värre så jag ska inte klaga! Hade dock riktigt grovt graviditetsillamående från dagen efter att jag plussade tills ~vecka 16/17 och efter det har var det lite mildare illamående utan att ja behövde spy och sånt fram tills ~vecka 21
Och efter det har det inte varit något problem alls med det vilket är ett paradis för mig! Lillkillen i magen sparkar för fullt men känner in det som något som gör ont än i alla fall,har dessvärre fått riktigt mycket foglossning och så jädrans ont i höfterna när jag går vilket suger men jag ska inte klaga då jag tyckte illamåendet var 10000 gånger värre på alla sätt! Hur går din graviditet då? Är ju så himla olika!
Jag är 22 och har bf den 20 oktober:)
Jodå det går:) mådde illa konstant fram till vecka 16 ungefär och nu e det mest foglossningen som e jobbig .. Men men det e värt det @lillafrun ( vet inte hur man citerar , skriver från iPhone ) hur går det för dig?
Hej är 21 och har bf 6 oktober:)
Är 16år och gravid, har bf den 6 september, men ser gärna att min pojke "ploppar" ut lite tidigare då jag börjar får riktigt ont och är tung (sen längtar jag en hel del också ;) )
Läs också gärna mina blogg där jag berättar lite kring min vardag och graviditet.
--> alexsandrae.forme.se/