Inlägg från: Anonym (Mars) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mars)

BF MARS 2016

Hello! Jag plussade igår. Helt galet, bör ha min mens idag. Kan intrefatta att det är sant. Är beräknad mellan 21 och 22 Mars enligt olika hemsidor.

Det är första gånget. Hur är det för dig.

Min symtom är att jag är sjuuuuuuuuukt trött, ont där nere, kan ej sova vaknar 1000 per natt och hungrig. Dina då? Berätta ????????????

• Anonym (Mars)

Okej va spännande! ! Är det första gången för er också? Hur känns det?

Fialun83 skrev 2015-07-13 09:06:12 följande:

Heej

Mitt bf är omkring slutet på februari början på mars! ????

De mesta som känns nu är att jag är hungrig oftare men äter mindre per gång... Och känslorna flyger på hit ich dit.

• Anonym (Mars)

Kan du länka till den äldsta mars tråden?

Anonym (Tvåan) skrev 2015-07-13 09:32:03 följande:

Finns flera mars-trådar redan ;)

Här är bf runt 16 mars. Hungrig, trött, svullen.

• Anonym (Mars)

FB grupp som är hemlig

m.facebook.com/groups/671258012975452

shine95 skrev 2015-07-13 08:14:26 följande:

Hej! 4 juli plussade jag! Vilken fantastiskt, mysig, förhoppningsfull & väntande känsla!

Tänkte starta en liten tråd om just en tidig graviditet och för oss sin har bf februari/mars/april - 2016 :)

Har ni känt några symtom ännu? Om ja, vad? :)

Kram på er

• Anonym (Mars)

Skriv vad ni heter men inte.mail utan namn på facebook. Nu är den bara sluten för att ni ska hitta.

• Anonym (Mars)

Prova igen eller skriv ditt mailadress

drommenomenliten89 skrev 2015-07-13 22:34:43 följande:

Eftersom gruppen är hemlig går den ej att söka efter.

Någon som är medlem måste lägga till oss.

• Anonym (Mars)

Oj ok har ändrat tillbaka och vet hur man lägger till med mailadress nu så alla som vill vara med skicka era mailadress.

upprördblivandemamma skrev 2015-07-13 23:26:10 följande:

Anonym (Mars)

#13 Idag 22:40

Skriv vad ni heter men inte.mail utan namn på facebook. Nu är den bara sluten för att ni ska hitta

........

Jag hoppas du skojar om inställningarna. Du kan ju inte ändra en hemlig grupp till sluten. Den är ju hemlig just pga att medlemmarna inte vill att det ska synas att de är med där!

• Anonym (Mars)

Hej lägger till er så fort jag har en dator. Det går inte med mobilen. För er andra som resan är med kan också lägga till medlemar härifrån.

• Anonym (Mars)

Hello! ni som önskade bli tillagda på facebook har en inbjudan på mailen nu :)

Svar på tråden BF MARS 2016