• shine95

BF MARS 2016

Hej! 4 juli plussade jag! Vilken fantastiskt, mysig, förhoppningsfull & väntande känsla!

Tänkte starta en liten tråd om just en tidig graviditet och för oss sin har bf februari/mars/april - 2016 :)

Har ni känt några symtom ännu? Om ja, vad? :)

Kram på er

• Svar på tråden BF MARS 2016
  • drommenomenliten89

Eftersom gruppen är hemlig går den ej att söka efter.

Någon som är medlem måste lägga till oss.

Anonym (Mars) skrev 2015-07-13 19:21:30 följande:

Vi som väntar barn mars 2016

Så heter gruppen.

• Anonym (Mars)

Skriv vad ni heter men inte.mail utan namn på facebook. Nu är den bara sluten för att ni ska hitta.

• shine95

Hej allihop! Fantastiskt kul att så många vill dela med sig av sina symtom samt allt annat. Jag ska vara på inskrivningssamtal hos barnmorskan den sjätte augusti, och enligt barnmorskans beräkning närå jag pratade med henne i telefon är BF andra mars. Jag är i vecka 7. (6+4). Med första barnet. Är så spännande!

Mina symtom är att jag är trött, hela tiden. Jag mår illa & kräks. Konstant hungrig & ont i brösten. :( känns lite som molande värk i svanskotan också.

• Anonym (Mars)

Prova igen eller skriv ditt mailadress

drommenomenliten89 skrev 2015-07-13 22:34:43 följande:

Eftersom gruppen är hemlig går den ej att söka efter.

Någon som är medlem måste lägga till oss.

• upprördblivandemamma

Anonym (Mars)

#13 Idag 22:40

Skriv vad ni heter men inte.mail utan namn på facebook. Nu är den bara sluten för att ni ska hitta

........

Jag hoppas du skojar om inställningarna. Du kan ju inte ändra en hemlig grupp till sluten. Den är ju hemlig just pga att medlemmarna inte vill att det ska synas att de är med där!

• Anonym (Mars)

Oj ok har ändrat tillbaka och vet hur man lägger till med mailadress nu så alla som vill vara med skicka era mailadress.

upprördblivandemamma skrev 2015-07-13 23:26:10 följande:

Anonym (Mars)

#13 Idag 22:40

Skriv vad ni heter men inte.mail utan namn på facebook. Nu är den bara sluten för att ni ska hitta

........

Jag hoppas du skojar om inställningarna. Du kan ju inte ändra en hemlig grupp till sluten. Den är ju hemlig just pga att medlemmarna inte vill att det ska synas att de är med där!

• Mitchu

Hej ! Jag vill också vara med! I facebookgruppen också on jag får ^^ min fb email är mitchu@mymelody.com
    Plussade idag, BIM -3, o min bf blir runt slutet av mars enligt appar o mina beräkningar :)
    Tycker att det är svårt att veta vad som är symptom och vad som bara är mitt vanliga jag (blir lätt illamående o får lätt ont i magen etc) men har mått lite illa, o ont i magen samt känsliga bröst :p

• Anonym (Mars)

Hej lägger till er så fort jag har en dator. Det går inte med mobilen. För er andra som resan är med kan också lägga till medlemar härifrån.

Svar på tråden BF MARS 2016