Lämnade 5 åriga sonen hemma mitt i natten
Vad skulle ni göra om ni fick veta att er sons far (som ni inte lever ihop med) lämnar er 5 åriga son ensam hemma kl 03.00 på natten för att köra hem sin flickvän?
Vad skulle ni göra om ni fick veta att er sons far (som ni inte lever ihop med) lämnar er 5 åriga son ensam hemma kl 03.00 på natten för att köra hem sin flickvän?
Aldrig! Pappans flickvän måste väl ändå ha bättre förutsättningar än femåringen att klara sej själv. Pappan får väl sköta sitt sällskapsliv under barnfria veckorna...
Bry dej inte om dumma kommentarer, jag förstår helt din oro.
Det beror ju helt på vart du bor. Bor du i ett bondelandskap så okej.
Läser du tidningen typ aftonbladet? Många mobilladdare har börjat brinna på senaste. (ett av 1000 exempel) Oddsen kanske inte är så stora men varför våga chansa när sitt dyrbaraste ligger ensam i huset? Mitt hus brann ner när jag var 8.. Man ska aldrig säga aldrig.
Har pratat med pappan, eller vad man ska säga vad det var. Jag prata, han tyst.
Men nu vet han om att jag vet, han hade inget att komma med så jag antar att min son var hemma. Ska prata med min son också.
Det han var mest orolig över var att jag inte skulle gå runt och prata om det, kan få dåligt rykte...
Men ja han vet nu vad jag tycker och tänker och jag hoppas att hans flickvän kan gå/cykla hem nästa gång.
Tack så mycket för alla kommentarer!
Nu lär väl jag bli påhoppad, men det händer att vi tar kvällspromenad med hunden efter att vår 5-åring somnat. Är då borta runt 10-15 minuter. Har pratat med barnet om det och sagt om du vaknar och vi inte är hemma är vi ute med hunden och snart tillbaka. Vår 5-åring kan även använda telefon och kan ringa oss om han vill. Det har aldrig varit något problem.
Att familjerätten tyckte du skulle anmäla innan du ens visste vad som egentligen skett låter aningen hysteriskt från deras sida.
Vad är FR förkortning på ???
Nu lär väl jag bli påhoppad, men det händer att vi tar kvällspromenad med hunden efter att vår 5-åring somnat. Är då borta runt 10-15 minuter. Har pratat med barnet om det och sagt om du vaknar och vi inte är hemma är vi ute med hunden och snart tillbaka. Vår 5-åring kan även använda telefon och kan ringa oss om han vill. Det har aldrig varit något problem.
Att familjerätten tyckte du skulle anmäla innan du ens visste vad som egentligen skett låter aningen hysteriskt från deras sida.