Anonym (Elin) skrev 2015-08-15 02:53:48 följande:
Visa lite respekt, detta är känsliga rummet.
Och ni andra som kör på med er OT-diskussion huruvida män blir tvingade till faderskap eller ej borde fortsätta någon annanstans. Detta är känsliga rummet och TS verkar söka stöd.
Anonym (klm) skrev 2015-08-15 01:42:00 följande:
Ta ansvar för dina val människa. Du gjorde inte abirt mot din vilja. Du gjorde abort för att du ville. Du vägde för- och nackdelarna med båda alternativen och kom fram till att du hellre gjorde abort än fullföljde graviditeten med en ofrivillig partner. Kanske ångrar du ditt val nu. Skulle du fullfölja graviditeten med en ofrivillig partner idag?
Jag övervägde inte ett jävla dugg.Jag fick ingen hjälp ingen att prata med det fick varken han eller jag å nu i efterhand när allt är klart och gjort så har han också kommit fram till att så som han gjorde mot mig va fel och att han ångrar det och han ångrar även att vi gjorde aborten. Hadde även han blivit erbjuden samtal med kurator så hadde vi haft vårt barn kvar. Men ingen av oss fick det erbjudandet ens en gång.så ja nu sitter vi här är ledsna båda två ångrar oss bittert för det vi gjort. Det borde fan va lag på att både mannen och kvinnan måste prata med kurator innan en abort görs. Så slipper sånt här hända. Å ja min sambo vart överväldigad rädd chockad mm över graviditeten då vi faktiskt skyddat oss. Och min sambo säger själv i efterhand att ja han tvingade mig till det å han ångrar sig så mycket. Å tyvärr så har allt detta gjort att jag blivit fruktansvärt rädd för att bli gravid överhuvudtaget då jag har svårt att behålla barnet jag får mf oftast kommer jag inte mer än till v 7-8 sen får jag mf.