• Oerjan Lax

Sluta snåla, ge pengar till tiggarna!

Hej todo nada.

• Oerjan Lax
    mimomori skrev 2015-08-08 20:39:35 följande:

Alla ni som säger att ni inte ger pengar till tiggare för att de är kriminella. Även de kriminella blir hungriga så ge dem mat...

sen undrar jag om ni inte hade behandlat en anställd bra bara för att deras chef var dålig? Suck...

Det sistnämnda har ingenting med något i sakfrågan att göra. Du blandar äpplen och Saturnusmånar, vännen.
  • Oerjan Lax

Anonym (Jkl)

Nej jag tycker inte att du ska ta det!

Skriv ett brev till ica eller vad det nu var för butik och berätta att du känner dig kränkt av EU-migranter som butiksägaren tillåter sitta därute och skrika på kunderna.

Skriv att du och säkert fler med dig kommer undvika uhandla där pga den otrevliga stämningen.

TA INGEN SKIT, och lycka till!

• Oerjan Lax
    Tom Araya skrev 2015-08-20 09:51:44 följande:

Jag var i Rålambshovsparken under kulturveckan och skulle se Det femte elementet utomhus. Det var massor av folk och där gick många och plockade flaskor och burkar, bara romer vad jag kunde se. Jättebra att de utför renhållningsarbete och tjänar en hacka på det, tänkte jag....

Men flera gånger under kvällen såg jag hur man gick fram till folk, tog deras tomma burkar och flaskor, för att sedan släppa vissa av dem på marken 3, 5, 10 meter därifrån, när de upptäckte att förpackningen saknade pant.

Fy fan så fult!

Vem tar rätt på den burken sedan?

Hade de varit lite närmre hade de fått en avhyvling som heter duga.

De bryr sig bara om de själva. Var det du som berättade om utplacerade bajamajor nära olagliga bosättningar, där de här icke önskvärda personerna bajsat BREDVID b-m-orna?
Svar på tråden Sluta snåla, ge pengar till tiggarna!