Sluta snåla, ge pengar till tiggarna!
Vilken del av "hejdå" och "adjö" är svår att förstå innan de helt straffar ut sig? Någon?
Vilken del av "hejdå" och "adjö" är svår att förstå innan de helt straffar ut sig? Någon?
Misstag, såg att tidigare frågeställare också var anonym. Men men, då får vi väl nyfiket undra vidare över lösningarna..
Jag hade fel på ett område.
Totala kostnaden går upp mot en halv miljard.
Yrkestiggare kostade oss bara 2-300 000 000kr föra året.
Självaste partistödet till sd gick upp mot 15 000 000 det jag tänkte på när jag skrev mitt inlägg, personen har problem med 15 000 000 men har inga problem att 1-300 000 000 betalas ut som följd av idiotens slantar i koppen.
Har man tiggeri som yrke så är man yrkestiggare punkt.
Det är bara att googla om man är nyfiken på ny information, då lära sig nått framför att upprepa samma dynga som innan, parti kostnader går upp mot halv miljard, medan yrkestiggare kostar oss alla 1-300 000 000 den har vräkts över 130 bosättningar med enorma kostnader av det, nu tänker vi inte alls på kostnader städning innebär efter dom som inte har blivit vräkta samt så har man läst om miljonsatsningar från stat som skulle höja deras standard.
Måste jag verkligen gräva upp vad det har kostat att husera dom under vintermånader eller du slutar dumma dig?
Jag hade ingen önskan att sprida ditt skitsnack vidare genom att citera.
Påstår du att nått av det jag skrev inte stämmer?
Vilket?
Är det lag att jag måste upprepa skit jag kommenterar?
Citerade ditt nick, det fick vara bra där.
Partier överlag kostar skattebetalare en halv miljard.
www.riksdagen.se/sv/Sa-funkar-riksdagen/Sa-arbetar-partierna/Partistod/
Vad yrkestiggare kostar får man däremot använda hjärnan och plussa på miljonsatsningar.
www.svt.se/nyheter/inrikes/miljoner-ska-ge-fattiga-eu-migranter-vardigare-liv
Sanering, per styck, än så länge har man vräkt 130+ kåkstäder i år.
www.mitti.se/121-ton-skrap-stadades-bort-fran-kakstaden/
Enkla biljeter hem, rättskostnader och så vidare och så vidare.
Kommer inte riktigt upp till en halv miljard men inte långt efter.
Du kanske borde leva som du lär mupp, du suddar ofta väck det du citerar.
Det hade inte skadat om fler gjorde så och visade att man besitter grundläggande mattekunskaper, ett krav i ett modernt samhälle.
1-300 000 000 föra året, inte för att det spelar nån roll utifrån hur det startades, yrkestiggare kostar ljusår mer än vad SD gör skattebetalare.