Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

Slutar aldrig blöda!!!!!

Vi är i samma situation bara det att jag gått en månad längre. Jag hade en infektion, och fick antibiotika, blödningen blev mindre efter det, Ska på återbesök i övermorgon, har fortfarande ont.

Att vi inte får skrapning tror jag helt och hållet beror på att de inte har resurser pga semester. Börjar bli arg :(

• Anonym (ledsen)
    Om texten ser underlig ut beror det på att min webläsare krånglar :/
    Vill bara tillägga för att förtydliga; du har antingen fortfarande rester kvar eller en infektion tror jag. Sök vård.
  • Anonym (ledsen)

Men man fortsätter inte bara blöda utan anledning. 

Något skäl finns det, och då är rester eller infektion vanligast. Därför jag sa det. Fråga dem då varför du fortfarande blöder, för så ska det inte vara. Känns som de missat något...

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-07-27 20:52:03 följande:

Nej jag tycker inte heller att man ska kunna blöda såhär länge utan anledning, jag har ifrågasatt många gånger om det är SÄKERT att det ej finns något kvar eller någon infektion då jag varit livrädd för de, men dom säger bara att allt ser bra ut nu, att det skall ge med sig och att jag kan va lugn, det är inte vanligt men det händer tydligen vissa att man åker på nå hormonrubbbing.

Jag tycker självklart själv att det är helt sjukt men det känns även konstigt om dom nu skulle ha missat något efter alla undersökningar jag gjort.

Ja, hon borde ju ha sett det då. Men finns ingen slemhinna så borde inte finnas något att blöda ut tycker man. Min blödning har helt upphört nu, så mitt var nog infektion. Hormonrubbning, hur sa hon?

Hur sen abort var det?
    Min i vecka 11.
Svar på tråden Slutar aldrig blöda!!!!!