Inlägg från: thess02 |Visa alla inlägg
  • thess02

Aprilbebis 2016

joinar! plussade i fredags (ÄL+9, BIM-5) så enligt appen har jag BF 5 april 2016 :) första barnet. var gravid våren 2012 men fick mf maj 2012 i V 16. glad är jag över det nu då jag bara var 18 år och ej stabilt förhållande.

Nu är jag 21, stabilt förhållande sen 14 månader tillbaka, fast anställning och vi har precis köpt hus som vi flyttar in i 1 september :)

märkte att något var annorlunda på ÄL+7, hade humörsvängningar osv. sen i fredags så började jag må så fruktansvärt illa på jobbet och kände mig sjuk.. sambon köpte ett test och vips, där var plusset! svagt men det fanns där. :) ska dock göra ett digitalt test nu i veckan för vill ha ännu ett bevis :p

• thess02
    Kashmir89 skrev 2015-07-27 19:11:41 följande:

Japp :) fick du ett starkt eller svagt streck/plus

jag fick svagt rosa streck.. ska som sagt göra ett till nu i veckan :) väntar på rätt tillfälle för vi är på semester med sambons mamma ;)
  • thess02
    MrsNG skrev 2015-07-27 19:39:18 följande:

Var bor alla förresten?

jag bor i Jönköping!
  • thess02

nån mer än jag som fått konstiga flytningar? i förrgår hade jag helt genomskinliga, vattniga. idag precis efter jag vart ute och sprungit så fick jag en ljusbrun flytning.. är det illa?? :(

• thess02

jo de är sant! :)

jag hade enligt min mens-app ägglossning den 15de juli. men skulle gissa på att de är - nån dag så att jag fick de den 13-14 juli.. känner alltid när jag får äl :) men appen jag använde så skrev jag in sista mens första dag vilket var 1 juli och då blev det den 5 april som Bf.

men går allt vägen så får man ju veta exakt vilket datum man blev befruktad osv när man väl varigt på UL :)

• thess02

tråkigt för dig, bara ta nya tag!!

har en fråga, någon mer än jag som känt en svidande/brinnande känsla precis under naveln.. svider precis som ett brännsår? ????

Svar på tråden Aprilbebis 2016