Inlägg från: Mother89 |Visa alla inlägg
  • Mother89

Aprilbebis 2016

Hej! Antar att jag också ska få uppleva denna spännande resa igen, har en dotter på 2,5 år sen tidigare. Känner i hela mig att jag är gravid och efter uträkning är det BF 4 april, ska ta gravtest imorgon men blir otroligt chockad ifall jag inte är det. Håll tummarna med mig ???? iofs skulle det inte skada att vänta 1-2 mån så jag hinner få fullt SGI igen innan nästa föräldraledighet, men skulle aldrig göra abort för att försöka om 2 mån. Oj vilket rörigt inlägg, hoppas ni förstår min text. Kram ?

• Mother89

Jag har haft både brunaktiga och ljusrosa flytningar några gånger när jag torkat mig efter toalett besök, så har trott att min mens ska komma i nu 5 dagar. Har även haft rejäl mensvärk sen en vecka tillbaka, kommer jag inte ihåg att jag hade min första graviditet. Fast jag vet inte 100% om jag ens är gravid, ska ju ta gravtest imorgon...

• Mother89

Såna flytningar du beskriver är väl vanligt att få under graviditeten? Bruna är väl "gammalt blod" som kommer, jag skulle inte oroat mig så länge det inte kommer "rött" ????. Hur tänker ni andra?

Obs om jag plussar imorgon vill jag gärna vara med på Facebook

• Mother89

En till fråga ser att vi flesta har BF 3-6 april, när hade ni ägglossning? Är kass på att räkna och vi har bara haft oskyddat en gång. Normal menscykel...

• Mother89

En till fråga ser att vi flesta har BF 3-6 april, när hade ni ägglossning? Är kass på att räkna och vi har bara haft oskyddat en gång. Normal menscykel...

• Mother89

attans, nu på morgonen kommer det rött blod, var så säker pga illamående, värk, ömma bröst och försenad mens med några dagar. Skulle ni tagit gravtest ändå eller bara sett det som en försenad menstruation?

• Mother89

Tack för svar! Var egentligen det bästa då planen var att påbörja bebisverkstan i höst för att jag ska kunna få full SGI igen Stort lycka till på er andra!!!

Svar på tråden Aprilbebis 2016