Inlägg från: EmPe |Visa alla inlägg
  • EmPe

Aprilbebis 2016

Grattis, vad kul???? Jag plussade igår så här väntas också en bebis i början av april????????

• EmPe

Härligt! Är det första barnet? Jag har en liten kille på 15 månader:)

• EmPe

Hej och grattis???? Jag är gärna med på en fb-grupp????

• EmPe
    Kashmir89 skrev 2015-07-27 20:08:01 följande:
    Men va roligt :D hoppas vi kan följas åt hela resan @-/--
    Nästan samma för mig..födde min son 5/5 2014 och har bf 4/4 :)
  • EmPe
    Mother89 skrev 2015-07-28 06:02:03 följande:

attans, nu på morgonen kommer det rött blod, var så säker pga illamående, värk, ömma bröst och försenad mens med några dagar. Skulle ni tagit gravtest ändå eller bara sett det som en försenad menstruation?

Vad tråkigt:( Det är sjuk som kroppen kan lura en ibland. Har också varit med om det.

Angående ägglossning så hade jag det runt den 13:e.

Är det någon som har fått symtom än? Jag mår illa emellanåt och då måste jag äta för att det ska gå över;)
  • EmPe
    Mother89 skrev 2015-07-28 06:02:03 följande:

attans, nu på morgonen kommer det rött blod, var så säker pga illamående, värk, ömma bröst och försenad mens med några dagar. Skulle ni tagit gravtest ändå eller bara sett det som en försenad menstruation?

Förlåt, jag svarade inte på din fråga. Låter ju som att det är mensen men ta ett test om du är osäker.
  • EmPe
    thess02 skrev 2015-07-28 12:32:03 följande:

tråkigt för dig, bara ta nya tag!!

har en fråga, någon mer än jag som känt en svidande/brinnande känsla precis under naveln.. svider precis som ett brännsår? ????

Märkligt, inget jag känner igen. Är den brännande känslan inifrån magen eller på huden? Känner av smärtor från magen lite till och från men skulle inte beskriva det som brännande.
  • EmPe
    thess02 skrev 2015-07-28 13:02:16 följande:

nu kom det minsann en stor mörkbrun klick i trosorna.. :'(

Å nej :( Du får väl avvakta lite och se vad som händer. Man kan ju få blödning fast man är gravid. Håller tummarna!
Svar på tråden Aprilbebis 2016