Inlägg från: miillaw |Visa alla inlägg
  • miillaw

Aprilbebis 2016

Plussade nu på morgonen <3 enligt min räkning borde bf bli den 4 april 2016 :)

Blev så ivrig att jag smsade bilden på resultatet till min syster. Blir en glad överraskning när hon vaknar. :)

• miillaw
    backsvala skrev 2015-07-30 09:34:43 följande:

Åh, stort grattis! 

Du och jag har BF samma dag just nu, om jag ska lita på BM och en app på telefonen så att säga. Man vet ju inte hur långt man blir skjuten vid första UL. 

Men återigen, stort grattis!

Ja, jag har inte ringt till bm ännu. Tänker nog kanske vänta ett par veckor så man är riktigt säker och att mensen inte dyker upp som vanligt m.m. Så enligt en app i telefonen så är det den 4 april som gäller. Men kan ju ändras som sagt när bm kollar.
  • miillaw

Tog testet imorse kl.6. Enligt gravidappen i telefonen ska jag vara i vecka 5(4+2) men vet inte om det stämmer med tanke på testet som visar 1-2 veckor. Får se sen när jag träffar bm vad som sägs. Endast min man och syster + hennes sambo som vet om det.

26 år och detta blir första barnet isåfall så hoppas innerligt det klamrar sig fast. :) Alltid velat ha barn, jobbar till och med med barn så ska bli spännande att äntligen få ett eget. :)
  • miillaw
    Nils-Eric skrev 2015-07-30 10:05:15 följande:

Hej!

Hoppar in också!

Har testat positivt 3 dagar i rad och vågar väl äntligen tro på det :)

Enligt Natural Cycles (appen) så är BF 2016-04-04

Detta kommer att vara vårt första barn och jag har så länge jag kan minnas alltid velat bli mamma. 

Lilla saken i min mage är därmed väldigt efterlängtad!

Så sugen på att skrika ut nyheten till alla jag känner, men vill vänta till vi är på säker mark. Så jag hoppas man kan prata av sig lite här :)Kram!

Grattis! Jag har också bf 2016-04-04 enligt gravidappen i telefonen iaf. Vi får väl se om det blir något annat datum sen efter samtal med bm.
  • miillaw
    Nils-Eric skrev 2015-07-30 12:05:54 följande:

Fyller på med mig själv då :D

miillaw - 4 april (första barnet)

• miillaw

Haha skrev fel tidigare! :P vet inte hur man gör så där. Så får be trådstartaren uppdatera listan :D

• miillaw
    Uliise skrev 2015-07-30 18:34:54 följande:

Hej alla aprilmammor!

Jag har BF 27/3 men hoppar in här ändå då jag gick över med både 1:an och 2:an - lär alltså bli en aprilbebis här. Hoppas det är ok

Har två döttrar sedan innan, födda april -10 och augusti -14. Ska bli lite spännande med så tätt mellan 2:an och 3:an.

Hoppas bara allt går bra <3

Bor i Karlstad, vart finns ni?

Grattis och välkommen! :)

bor i märsta, utanför sthlm. är nyligen fyllda 26 år, gift sedan ett år tillbaka med min prins. har två kissekatter och väntar första barnet med bf 2016-04-04 :) är utbildad förskollärare så barn har alltid legat mig varmt om hjärtat. <3

• miillaw
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet
    Backsvala - 4 april, första barnet
    miillaw - 4 april, första barnet

Nystjärna - 7 april
  • miillaw
    Susseber skrev 2015-07-30 20:42:45 följande:

Hej allesammans!

Plussade i söndags, BF 3 april.

Vårt fjärde barn, mycket efterlängtat och välplanerat.

(Så roligt att få berätta för någon!! ????

Vi väntar lite med att berätta för omvärlden.)

Vi hörs! Kram

Grattis! Ja visst är det skönt att få "berätta av sig" här när man vill hålla sig lite för nära och kära. :)
  • miillaw
    Land1991 skrev 2015-07-30 17:15:23 följande:

Hej på er alla igen!

Kanske lite tidigt tänkt men håller på att skaffa en hemlig grupp på Facebook som man kan vara med i, den kommer att vara hemlig så det är ingen oinbjuden som kommer in utan bara glada blivande april mammor

Jag var med i en när jag var gravid förra gången men slutade dok i missfall men det blev extremt mkt stöd från gruppen!

Så ja hojta till om du vill bli inbjuden

Hojtar till här också. :)
Svar på tråden Aprilbebis 2016