backsvala skrev 2015-07-30 11:49:14 följande:
Hejsan!
Välkommen och stort grattis till bebisen!
Enligt båda apparna Gravidguiden och Gravid App så har vi också BF 2016-04-04 :D Spännande! Vi är en del som ligger på samma BF-datum nu.
Känner igen mig så i det du skriver! Jag har berättat för en väninna, sen är det bara jag och sambon som vet än så länge. Vet inte riktigt hur jag ska berätta för mina föräldrar faktiskt. Vill så gärna skicka ett kort/brev med ett foto eller något bevis från BM på det istället för att ringa och berätta. Jag har 10 resp. 40mil till mina föräldrar så vill gärna göra något litet extra för dem, (Om någon har något förslag så lyssnar jag gärna)
Åter igen, stort grattis!
Åh tack!! :)
Jag såg att vi var fler. Så kul :) 4/4 är verkligen ett drömdatum för mig. Så jag hoppas att det blir så (även om jag tror både Bf och det faktiska datumet bebisen tittar ut kommer att ändras).
Min familj är 60 mil bort så jag förstår hur du känner.
Jag vet dock precis hur vi ska berätta. Har en planerad resa dit för ett evenemang när jag är i vecka 12 så jag kommer att berätta öga mot öga :) Längtar redan nu!
Tror jag tänker ge en present till "Mormor" och vänta på reaktionen :-P
Jag har inte berättat för någon än. Är rädd för att göra det, och vet inte ens vem det skulle vara. Samtidigt som jag vill prata med någon!
Svårt det här. Plötsligt känner jag mig väldigt ensam.
Lycklig, men ingen att "dela" lyckan med. (Förutom min blivande som inte riktigt är lika sprudlande som jag än, vilket jag förstår. Det är inte lika verkligt för honom. Det är ju jag som känner den molande verken, och det är jag som är mest påverkad som det är nu).
Grattis till dig med!!