Symetrical skrev 2015-08-03 17:13:46 följande:
Absolut! Vore jättekul.
Var bor ni någonstans?
Jag känner en hel del illamående och yrsel som kommer och går, samt konstant molvärk/växtvärk. Sover dåligt på nätterna med en hel del insomnia, men är konstigt nog ändå inte särskilt trött (endorfinernas påverkan?) förutom på kvällarna. Än, kanske jag skall säga, för det lär ju komma så småningom!
Bortsett från det har jag fått lite förändrat smaksinne, är smått täppt i näsan hela tiden och har väldigt ömma bröstvårtor.
Galet svullen är jag också (magen ser ut som den gjorde i typ v 18 med sonen), känsligt luktsinne, orkeslös (kondisen tog sitt pick och pack och drog på stört när jag plussade!) och så är jag i princip konstant kissnödig.
Det som gjorde att jag misstänkte att det faktiskt tagit sig den här gången var avsaknaden av pms. Känner mig så harmonisk i hela kroppen. Samma känsla som när jag väntade sonen (tror inte att jag vart arg en enda gång under de 9 månaderna!)
Undrar hur detta kommer utveckla sig när jag redan känner så mycket! :-P
Bor i mellersta Norrland.
Jag funderar också på hur det här ska gå med alla dessa tydliga symptom såhär tidigt, men hellre mycket symptom än inga alls! Imorgon har jag BIM, då ska jag se om mitt test blivit ännu starkare, men det borde det eftersom jag varit illamående i princip hela kvällen idag:P
Såg att nån skrev att konditionen försvann samtidigt som plusset, samma för mig. Jag flåsar redan av att gå i trappor..har ändå en rätt bra grundfysik så kroppen påverkas verkligen.