Aprilbebis 2016
Hoppar in här :) hade sista mensen 5:e juli och är enligt gravid appen 4 (3+4) veckor gången.
Har redan en massa symptom och detta är första barnet.
Plussade igår och vi är sååå glada :)
Hoppar in här :) hade sista mensen 5:e juli och är enligt gravid appen 4 (3+4) veckor gången.
Har redan en massa symptom och detta är första barnet.
Plussade igår och vi är sååå glada :)
LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet
Backsvala - 4 april, första barnet
miillaw - 4 april, första barnet
Kashmir89 - 6 april, andra barnet
Nystjärna - 7 pari, andra barnet
Symetrical - 12 april, andra barnet
Mlady - 12 april, första barnet
[quote=75611766][quote-nick]Sandrull skrev 2015-08-07 20:38:16 följande:[/quote-nick]
Jag känner väldigt lite oro för missfall, kommer tanken som hastigast försvinner den lika fort. Däremot har mina hormoner gått bananas mot ångesthållet, ifrågasätter valet av tvåsamhet och kan känna en jävulsk. irritation mot min partner (kan verkligen inte vifta bort de där småsakerna man annars kan leva med iöht). Det är väldigt jobbigt att tänka så, det känns tabu att känna ångest inför något sånt här när vi skapar något fint men jag har så svårt att slå bort dessa tankar, dem tränger sig som förbi allt annat. Det blir nästan tvångstankeliknande. Ångesten är inte kopplat till barnet, det vet jag kommer bli svinbra, bara mot den livsförändring vi nu skapar. Är kanske dålig på att hanskas med större förändringar i livet :P
[/
Åh, jag känner precis samma känslor. Jätte jobbigt eftersom jag innerst inne vet att det är honom jag vill leva med och skaffa barn med. Men han går mig verkligen på nerverna och jag läser in varenda ord han säger som nedlåtande. Skönt att höra att det inte bara är jag.
Sen blir jag ännu mer arg när han inte förstår mina utbrott :p stackars man!