Inlägg från: mummyB |Visa alla inlägg
  • mummyB

Aprilbebis 2016

hej på er

här kan jag nog passa in. har bf mitten april med andra barnet. 7+3 har en tjej på 5,5 år.

gjort vul för att se att allt sitter där det ska då jag hade utomkvedshavandeskap för 18 mån sen.

är dock inte vidare orolig för missfall... vad jag vet. däremot är dagarna extremt långa då jag har illamåendet från helvetet (dock inget kräk so far) och i kombination med att jag har ångest syndrom sen många år så blir det moment 22. det triggar varandra och så lägger vi till hormonerna på det. vill inte tänka på mat för det gör att jag mår illa, men äter jag inte så blir jag ännu värre.... resultatet blir en skakande, gråtandes fru som maken inte vet hur han ska hantera.

när jah väntade dottern låg jag hela semestern i skuggan och åt gröna äpplen... det enda som hjälpte att dämpa illamåendet. denna gång är vattenmelon ett stöd, men funkar inte helt. har fått lergigan comp sen några dagar men är inte helt övertygad om att de är bästa piller för mig. får ge det helgen å sen ta ett samtal med husläkaren min på måndag. kanske är det kombo med andra mediciner som blir pajas...?

känner mig otillräcklig, uttråkad å isolerad, samtidigt så kan jag inte göra annat än å lyssna på kroppen å göra som den vill.

någon som känner igen sig?

Svar på tråden Aprilbebis 2016