Inlägg från: Kashmir89 |Visa alla inlägg
  • Kashmir89

Aprilbebis 2016

Jag hänger också gärna på plussade igår. BF 2016-04-06 ???? mitt andra barn födde en son 2014-01-23

• Kashmir89

Jag får också baa svaga rosa så har beställt ett digitalt på internett som ska komma om två dagar. Då kommer jag vara 4+1 när jag kan ta det :) jag kommer från Kalmar men bor i Helsingborg födde min son i Visby :P

• Kashmir89
    MrsNG skrev 2015-07-27 19:38:58 följande:

Då är vi typ exakt i samma sits :) Födde min son 29/1/14 och har bf (ca) 2/4 :)

Men va roligt :D hoppas vi kan följas åt hela resan @-/--
  • Kashmir89

Så tråkigt att höra om alla som inte blir av ???? hoppas att det inte kommer hit ????

• Kashmir89

Jag bokade tid hos bm dagen efter jag fick reda på det. Ska på hälsosamtal den 10/8 kommer då vara 5+4 jag räknat rätt..

Jag är supernojig att jag inte ör gravid utan att det bara är spökstreck jag sett ska ta ett digitalt imorgon så finns det inga funderingar som kan spöka. Ja mår illa konstant och har yrselattacker som heter duga.. Blä för att vara gravid men vilken gåva man får ut av det SÅÅÅÅÅ värt allt :D

• Kashmir89

Nu ska vi se om Jag kommer ihåg allt :P först stor kram till er som plusat och en ännu större kram till er som måste försöka på nytt <3

Jag tog ett digitalt test idag och det visade GRAVID 2-3 :D så det stämmer precis på pricken gick in i graviditetsvecka 5 igår :)

Jag bor i Helsingborg och detta är somsagt mitt andra barn. Jag har fortfarande yrselattackerna, tröttheten, känslorna sväller över hela tiden. Och en enorm värk i livmodern som heter duga precis som med min förra graviditet :)

Så lycklig så jag måste berätta för mina syskon idag :D

• Kashmir89

BF-lista Aprilbebisar 2016

LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet

Backsvala - 4 april, första barnet

miillaw - 4 april, första barnet

Kashmir89 - 6 april, andra barnet

Nystjärna - 7 april

Symetrical - 12 april, andra barnet

• Kashmir89
    Land1991 skrev 2015-07-30 17:15:23 följande:

Hej på er alla igen!

Kanske lite tidigt tänkt men håller på att skaffa en hemlig grupp på Facebook som man kan vara med i, den kommer att vara hemlig så det är ingen oinbjuden som kommer in utan bara glada blivande april mammor

Jag var med i en när jag var gravid förra gången men slutade dok i missfall men det blev extremt mkt stöd från gruppen!

Så ja hojta till om du vill bli inbjuden

Hojt ;)
  • Kashmir89

Det går bra för mig men mår fortfarande dåligt med yrseln och illamående och trötthet ???? men lite får man stå ut med ????

jag blir Dock tokig på hur man ska räkna när bf är.. Tex EmPe har bf 4april men ligger på Stickan gravid 1-2 jag däremot ligger på bf 6april och Stickan gravid 2-3

Jag hade senaste mensen 1juli (25dagar cykel, ägglossning runt 10-11 juli)

• Kashmir89

Fy faan för att må illa :( dygnet runt vare sig om jag äter eller inte.. Klarar inte detta längre. 6+0 idag

• Kashmir89

Ingen av de grupperna är den gruppen som startats här från sidan. Du kan inte hitta gruppen om du inte blir inbjuden från någon av oss som är medlem i gruppen. ????

Svar på tråden Aprilbebis 2016