Minus75 skrev 2015-08-11 00:15:04 följande:
Stackare, jag lider med dig! Jag har själv haft sex mf och vet hur jävligt det är att inte bli tagen på allvar. (Sen fick jag en son, så många mf behöver inte betyda att det är kört!)
Nu behöver det ju absolut inte vara så för dig, men jag skulle åka in till gynakuten och sätta mig, om jag vore dig. Det är sjukt jobbigt att inte veta! Har du en historik med mf borde de ta dig på större allvar.
Var bor du någonstans? I Borås finns en läkare som heter Lennart Blomqvist och som har hjälpt många med upprepade mf, bland annat oss.
Hoppas att du får klarhet snart! <3
Usch va hemskt att ni haft så många missfall!! :( Härligt att höra att ni fått en son sen iaf!
Jag bor i Västmanland så är inte nära till Borås men tack ändå :) Hur hjälpte han er? Har du något tips jag kan testa med redan nu?
Har fått tid hos kvinnokliniken 28 aug för att påbörja nån form av utredning... Får se vad det visar. Idag är jag rätt säker på att det är missfall för mina gravsymtom känns borta o jag blöder fortfarande...så ska ta gravtest i slutet av vcekan o se om det minskar i styrka eller kanske tom blir negativt :(
jag väntar även på telefonsamtal från en privat klinik i stan o hoppas att de kanske kan ta emot oss snabbare o att det går fortare med en ev utredning...
Tack för ditt svar!!