Inlägg från: gabriellap |Visa alla inlägg
  • gabriellap

Aprilbebis 2016

Hallå! Jag hoppar gärna in här fast det är rätt ovisst just nu,

Jag är 26 år och med en dotter på 2 år , vi har senaste året haft två MF och i februari ett MA i v 13 och för en månad sedan fick jag opereras akut för utomhavandeskap .. Och nu visar clearblue test gravid 1-2 ( så jag hoppas jag är gravid , och att detta håller sig ) nästa fredag ska jag in till gyn för att se om detta är en normal graviditet,jag hoppas verkligen att det ska sluta gott denna gång,

Och hoppas vi alla sitter med bebisar i april!:)

• gabriellap

Ja!:) det är väldigt skönt att man återhämtar sig snabbt .. När har du bf ? Är det ditt första barn :)?

Symetrical skrev 2015-08-06 07:22:41 följande:

Håller alla tummar och tår för dig, vännen!

Så fort din kropp återhämtar sig ändå!

• gabriellap

Jag består nog endast av oro just nu :) men önskar att jag bars kunde tänka positivt

sand85 skrev 2015-08-06 16:56:18 följande:

Hur känner ni andra? Är ni glada och förväntansfulla eller har ni små frön av tvivel/oro ibland? Funderar mycket på allt som kan gå fel, både under graviditet, förlossning och efter... Jag mår ganska bra i övrigt, imen på mindre än ett år har jag gått från singel till sambo, kommit in på utbildning som startar i höst, flyttat 20 mil (eller SKA snarare) och nu gravid för första gången . Jag försöker vara snäll mot mig själv, inte gå händelserna eller veckorna i förväg men det är lite överväldigande.

Nån som känner samma eller liknande?

• gabriellap

Jag har verkligen ingen aning om när bf är eller om jag ens har något sådant ( en månad sedan operationen för utomhavandeskap ) det återstår att se nästa fredag:) har en dotter på 2 år :) har ni försökt få ett syskon länge ?

Symetrical skrev 2015-08-06 19:57:06 följande:

Bf 12/4 och det är andra barnet. Har en son på 2,5.

Själv?

• gabriellap

Nu på morgonen sprang jag ner till Apoteket och köpte ett clearblue digital för att se om veckorna slagit om (vilket det hade gjort ) men det stegrade fint när jag fick utomhavandeskap också , så oro är just nu det enda jag består av..

Svar på tråden Aprilbebis 2016