Inlägg från: Mamma 80 |Visa alla inlägg
  • Mamma 80

Aprilbebis 2016

Hej!

Hoppar in här jag ickså efter att ha hängt i Bim augusti tråden.

Plussade precis, BF 18/4.

Tredje barnet, de två andra hinner bli 10 och 7!

Helt galet då jag trodde att mensen var på g men troligen var det en nidblödning jag hade ist. Klart och tydligt + för en kort stund sen:)

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Dagens kontraster, testa + vid 3 tiden för att sedan åka iväg och instruera gruppträningspass. Graviditet/Barn nr 3 och det känns som att man inte hinner fundera så mkt:)

Hur gör man nu igen, boka tid för inskrivning på mvc? Nu direkt? Är ju bara på 4+0 idag. Ska in på södra BB här i Sthlm då våra två andra är födda där och nu har de mvc mottagning oxå.

Ngn Sthlm-bo som kan tipsa om privat vul/ul? Såg att ultragyn vid Odenplan endast tar emot på remiss numer...

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Grattis! Vi har BF samma dag.

Bokade inskrivning på ett privat mvc/BB idag och bm där fick uträknat till den 20.e ist!

lisafisa22 skrev 2015-08-12 13:20:17 följande:

Jag hoppar också gärna in i denna tråd. plussade i morse (clearblue plus och clearblue digital) och har Bf den 18e april :D är alltså i vekca 4+1 :)

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Jag vill oxå vara med i FB gruppen. Antar att den är "hemlig" per FB definition?!

Mamma till 2 tweenies
  • Mamma 80

Jag mår oförskämt bra, lite illamående och värk men i övrigt inget. Pigg som vanligt och när jag tränar o aktiverar mig glömmer jag bort att jag ör gravid!

lisafisa22 skrev 2015-08-15 22:32:21 följande:

Haha ja det har vi! Vad kul! Jag ska till BM i början av september så vi får se vad dom säger då^^

Hur mår du än så länge då? :)

Mamma till 2 tweenies
Svar på tråden Aprilbebis 2016