Inlägg från: MrsNG |Visa alla inlägg
  • MrsNG

Aprilbebis 2016

Jag hoppar gärna in :) Vill ni skapa en facebook grupp eller hänga här på familjeliv :)? Jag har bf runt 2 april och en skrutt på 18 månader

• MrsNG

Då är vi typ exakt i samma sits :) Födde min son 29/1/14 och har bf (ca) 2/4 :)

Kashmir89 skrev 2015-07-27 19:01:43 följande:

Jag hänger också gärna på plussade igår. BF 2016-04-06 ???? mitt andra barn födde en son 2014-01-23

• MrsNG

Då hoppas vi på en majbebis för dig istället! Mina symptom än så länge är: molvärk, förstärkt luktsinne, astrött, småspänningar i brösten och sugen på att äta mat hela tiden

• MrsNG

Någon som har testat sea band? Jag tog på mig mina för fem min sen, illamåendet är asjobbigt.

• MrsNG

Är det någon mer som känner sig deppig?

Jag har fått jättemycket ångest (plus att jag är trött och illamående) och det känns svårt att klara av vardagen. Jag har en 18 månaders som jag skolar in, det känns svårt (även fast det går hur bra som helst för barnet!).

Jag har så mycket ångest att jag börjar få jobbiga tankar, om abort och så, och då får jag ännu mer ångest. Det här barnet är planerat och efterlängtat och jag VET att det är hormoner som spökar, men föga hjälper den tanken när allt blir nattsvart... Jag vill inte och kommer inte göra abort men allt känns bara jobbigt just nu.

• MrsNG
    Elyssa81 skrev 2015-08-20 12:32:34 följande:

Det låter jättetungt! Har du skrivit in dig? Du kanske kan få prata med en kurator? Brukar du ha problem med depressioner eller liknande!

Jag har haft problem med ångest tidigare i livet, men det var länge sen. Det är tack vare de erfarenheterna som jag vet att det här "inte är på riktigt". Jag mejlade min mottagning idag och frågade om jag kan få komma tidigare eftersom jag mår så dåligt. Har egentligen tid om ca 3 v.
Svar på tråden Aprilbebis 2016