Inlägg från: A85 |Visa alla inlägg
  • A85

Aprilbebis 2016

Hoppar in här!

Äntligen ett pluss efter 14 månader oskyddat och 8 "aktiva" försök.

BF 17 april 2016.

Har en dotter på 3 år sedan tidigare.

Hängde här inne en hel del även under förra graviditeten.

En stor skillnad som jag märkt efter att ha surfat runt en stund är att många inte slutar testa efter ett positivt gravtest utan fortsätter för att se stegringen. Har inget minne av att det ens var tal om det för 4 år sedan.

Var rädda om er! En graviditet innebär en massa oro och det går inte att ha kontroll, oavsett hur många gravtest man tar. Tänk på att forum som dessa skapar gemenskap men också lätt drar igång en hets som blir accepterat i denna slutna miljö.

• A85
    Elyssa81 skrev 2015-08-11 17:59:27 följande:

Välkommen hit! Jag hade nog tänkt som du tidigare men efter två missfall vill man nog skydda sig själv så gott det går. Folk gör som de vill men de som tjänst mest på det är typ clearblue och testbolagen.

Jag har också missfall bakom mig men tar ändå inga nya test när jag väl fått positivt.

Försöker njuta och glädjas!
  • A85
    Sockerbullen skrev 2015-08-11 18:00:06 följande:

Hej alla!

Här är en till som väntar aprilbebis. Första barnet så jag är ny på allt detta och ny  på familjeliv också. Hoppas vi kan följas åt :)

Besväras av någon så ofantlig trötthet nu, är det vanligt?

O ja! Sovit middag både igår och idag. Stor skillnad från en dag till nästa.
  • A85

Jag mår också illa i stort sett hela dagarna, bara precis när jag äter som det släpper.

Hade knappt något illamående under förra graviditeten, underligt hur olika det kan kännas!

Svar på tråden Aprilbebis 2016