Inlägg från: camillis86 |Visa alla inlägg
  • camillis86

Aprilbebis 2016

Hej Tjejer! Även jag går gärna med i er grupp om det är ok! :)
    är i v 6!första barnet och BF 23/4. Ska på inskrivning på mvc 8/9!
     Är varken trött eller illamående (ännu?!) Däremot ont i brösten och känner till och från av värk i nedre delen av magen. Även gasig och uppsvälld :( någon annan som fått problem med svullen mage så här tidigt?
    /camilla

• camillis86

Jag hoppar gärna in i tråden jag också! :) BF 23/4, är i vecka 6! Första barnet! Ska till MVC på ett första besök den 8/9!
    Har varken känt av illamående el någon större trötthet (ännu?!) däremot är magen väldigt svullen och gasig, någon annan som blivit uppblåst redan i v 6?
    /Camilla :)

• camillis86

Välkommen duvan 82! vilken vecka är du i?  och när är det man gör kub, vilken vecka? Själv har jag gått å småfunderat över NIPT testet, men är ju så himla dyrt. Jag köpte Minifom (Dimetikon) igår på apoteket mot min svullna mage, hjälpte dock ingenting på stört men det står att man kan behöva äta dem några dagar innan de ger effekt.. Hade fruktansvärt ont i magen nu för 4e natten i rad, vaknar å vet inte vad jag ska göra för att få bort smärtan... suck! Köpte även en vetekudde som jag värmde och la på magen, var väldigt skönt så det kan jag tipsa om! Man ska iaf undvika att äta kål, lök och bönor enl vad jag läst! 

Idag kom illamåendet med dunder och brak.... jag som hoppades att jag skulle klara mig! icke sa nicke! Mådde sjukt illa hela morgonen och fick postafen utskrivet av en av läkarna på jobbet, det första jag gjorde när jag kom tillbaka var att kräkas! Sjukt jobbigt! men jaja hoppas att det inte blir allt för mkt illamående och att det försvinner snabbt sen! :)

• camillis86

Jag fick postafen utskrivet förra veckan, har mått sjukt illa och kräkts i helgen så tror inte de funkar så bra på mig, ska be en av läkarna på jobbet att skriva ut Lergigan ist, sjuukt jobbigt med illamåendet... jag försöker äta regelbundet, visst det hjälper kanske lite men mår fortfarande illa. Även köpt Sea band på apoteket som man sätter runt handlederna som trycker mot nå triggerpunkter. Går med dessa på mig men tveksam på effekten, men vem vet kanske hade varit ännu värre annars!

Känner mig för tillfället lite smånojig, fick en liten blödning i lördags och den har fortfarande inte gett sig, ganska lite och inget färskt blod utan endast brunt... men man blir ju så himla orolig, dock inte haft mer ont i magen än vanligt... Har iaf bokat en tid till i eftermiddag för att kolla så att hjärtat fortfarande slår.... supernervöst... håller alla tummar å tår att det går vägen!

• camillis86

Hej tjejer, måste få rådfråga lite. Jag har mått pyton senaste 2 veckorna och kräkts flera gånger varje dag. Sedan igår mår jag däremot helt prima, alla symtom är som bortblåsta och jag kan åter igen äta middag utan att må illa... Behöver inte heller småäta som jag gjort innan, är det någon av er som känt av något liknande? där allt ändå var normalt?  blir så himla orolig att något är fel då symtomen bara försvann.... har bokat tid för vul imorgon för att stilla mig oro...

Svar på tråden Aprilbebis 2016