emzerus skrev 2015-08-10 16:23:28 följande:
Ringde till kvinnokliniken imorse men hon kunde inet alls förstå mig trots att jag bröt ihop helt o hållet i telefon så sa hon att det enda jag kunde göra nu var att avvakta o se vad det tar vägen. Om jag får negativt på gravtest om ett par veckor annars komma på VUL som redan var inbokat den 28 aug. Så ledsen o besviken o arg, fattar inte varför det ska vara så svårt för oss att få ett barn!! :(
Blöder fortfarande idag o tog ett cb digitalt nyss som fortfarande visar gravid 1-2 så jag tror ju dessvärre att det är kört :( Borde ha ändrat veckor vid det här laget, hade ju ÄL den 20 juli...
Stackare. Vad jag lider med dig! :,-(
Jo, jag hade äl 21/7 och fick gravid 2-3 redan i onsdags, så du har nog rätt i att det borde visa fler veckor. :-/
Men blir det tredje missfallet isf? För då har man absolut rätt till en utredning för att se om det är något som inte står rätt till. Jag fick tex progesteronampuller utskrivet som jag skulle börja ta direkt när jag plussade, för att inte riskera ett till väldigt tidigt MF pga progesteronbrist.