• Eckma

Första barnet 2016 (Stockholm)

Hej!

Jag vill också vara med. 31 år och brommabo, 5+4. Inte alls planerat men så kan det gå :)

• Eckma

Van att träna 4-5 gånger per vecka men nu har jag fullt upp med att klara av jobbet innan jag måste hem och sova :( hoppas på att dret blir bättre snart igen för blir knäpp av att inte träna!

• Eckma

Snart genom.v 8 kanna så räknar starkt med att känna mig som vanligt om ett par veckor ;)

• Eckma
    Jamas skrev 2015-09-16 21:20:42 följande:

Hej!

Har precis läst igenom hela (!) tråden och vill gärna haka på här! Är 30 år, bor i Sthlm och är i v 13. Inte helt planerat men en välkommen överraskning :) Har delvis mått så illa att jag nästan blivit deppig, men har nu inte kräkts på fyra hela dagar (med hjälp av Lergigan nen ändå) så håller tummarna att det är över nu! KUB nästa vecka...har ni fått svar på era ännu?

Bor också i Stockholm, 31 år och vecka 11 nu. Inte heller överhuvudtaget planerat så nu letar vi boende haha :) KUB om tre veckor..
  • Eckma
    Jamas skrev 2015-09-17 08:34:54 följande:

Haha Eckma, vi letar också boende :) Vår hyrestid går ut en månad innan BF...inte optimalt. Hur ser det ut för er?

Vi har en bostadsrätt.. Men en tvåa på 40 m2, 3e våningen utan hiss.. ;)
  • Eckma
    Jamas skrev 2015-09-17 12:42:46 följande:

Oj ???? Kanske blir en Baby Björn för er då?

Haha bra tips ;) bromma-bo för övrigt.. Hoppas du börjar må bättre snart! Jag börjar känna igen mig själv mer och mer..
Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)