Vad håller mitt ex på med?
Hej, i slutet av mars gjorde mitt ex slut med mig helt från ingenstans. Vi pratade fram till Påsken som vänner vilket funkade bra förutom att jag hade förhoppningar att det skulle bli vi.
Jag bestämde mig för att avsluta där och då för att få ordning på mitt liv, efter det samtalet kändes allt så himla mycket bättre för det var slut på riktigt.
Någon månad gick och jag skrev till honom som en vän. Frågade hur han mådde och vad han gjorde nu förtiden, bara allmänt. Han svarade och frågade motfrågor hur mitt liv såg ut osv. Där efter har vi inte pratat så mycket mer än att jag har sett honom ute.
För några veckor sedan såg jag honom dock ute igen, men denna gången var det lite mer intensivt. Han såg mig också och allt blev stelt så jag valde att gå där ifrån.
Eftersom jag har samlat mig och mår mycket bättre idag så mår jag fortfarande väldigt väldigt dåligt när jag träffar på honom. Tydligen ska han inte ha några som helst problem med att prata med mig. Varför jag vet det är för att han sa det till en av mina närmaste vänner då när dom snackade allmänt på en förfest.
Jag bestämde mig för att skriva till honom på facebook rent allmänt hur jag kände över hela situationen. Jag hade inte några som helst förhoppningar om att han skulle skriva tillbaka, och det gjorde han inte heller. Där fick jag ju beviset rakt i facet att han ljög för min vän.
Det jag inte förstår är att han frågade min vän om jag är ''sur'' på honom!? Helt från ingenstans frågar han den frågan.
Istället för att svara som normala människor så går han istället till mina vänner och frågar det?
Alltså, har läst texten om och om igen men ingenstans kan jag eller någon annan tolka något argt i min text jag skickade till honom.
Jag är så trött på hela denna situtationen och vet inte alls vad jag ska ta mig till, har gått så långt att jag inte ens KAN eller VILL vara på ställen som jag vet han kan dyka upp.
Varför håller han på såhär?
(förlåt för lång text)