Krystskedet jämnfört med rejäl förstoppning
Ja... så att, dela med sig av lite otrevliga saker ja.... men hur som helst......idag när jag skulle gå på toa, en jätte jätte tennisboll skulle ut där bak, fick kämpa mig svettig och pusta å stöna under smärta för å få ut den.. säkert 30 min var jag där inne. Kunde knappt spola ned besten... ont ont ont...
Min fråga nu, någon som vart så förstoppad och kan jämföra denna miniförlossning med en vanlig förlossning? Smärtan? Liknande den vid krysten? Är de samma känsla när man trycker på? I så fall blir jag lite rädd...ska nämligen gå igenom de om typ en månad ....kändes bokstavligen som jag skulle skita ut hela mitt underrede, var tvungen att (ser ju ironin i det hela efteråt) känna efter så det inte var barnet jag höll på att krysta ut i toan...
(Är förstoppad pga av att jah äter värkmedicin å glömt att ta min laktulos som vanligt ), självförvållat alltså. Inga gods förstoppningsråd önskas!!!!!
Obs jag är helt seriös... är bara rädd för förlossningen men klarar jag att få ut en sån tennisboll där bak så borde jag väl lyckas få ut ett barn?
Tacksam för svar.