• Sookie85

Ivf falun hösten 2015

Hoppas din bm har rätt :) och helst att bebisarna kommer innan :)

Jag tänkte vara hemma ca 1 år sen tar sambon över (fast bara 2dgr/veckan då mitt schema är så), på det viset spar vi lite fd :)

Väskan eller väskorna blev det visst står klara :)

Är du närvös inför förlossningen?

• Sookie85

Jag tror det finns grejer på patienthotellet, vi har med oss några blöjor. Finns ju apotek där.

Så ni tänker också stanna kvar på hotellet efter förlossningen? Vi räknar med ngn natt där för att komma till ro, vi känner oss inte redo att åka hem 6 timmar efter förlossningen som man annars blir.

Jag är inte så nervös nu heller, det är precis som du säger. Tror kroppen är gjord så man vill bara ha ut bebisen nu. Är mest orolig för att inte ha ngn kontroll och veta när det är dags att åka in, det tar ca 45 min för oss till Falun, hur långt har ni?

• Sookie85

Självklart så skriver jag här när allt är klart :) och ni andra får också skriva om era graviditeter, så roligt att följas åt :)

• Sookie85

Inte här heller, gick en längre promenad idag men får bara lite ont i magen efter och sen är bebis helvild, tänkte att jag kunde gå igång förlossningen men nej nej :(

• Sookie85

Jag hade nog inte heller några symtom innan testdag.

Väntar2015: inget morsdag firande för oss idag, haha!

• Sookie85

Finee: håller tummarna att det visar plus imorgon, hade du några i frysen?

Var till bm idag och alla värden var bra, hon kunde inte känns bebisens huvud så hon gjorde ett snabbt ultraljud och huvudet låg låååååångt ner :) så den är på G :)

Sjukt varmt idag! Sitter här med ett kallt fotbad.

Trevlig helg på er!

• Sookie85

Finee, jag tycker det översta är starkare! Sådär såg mina test ut också så kasta inte in handduken än. Jag tror inte du fått missfall.

Kan du kontakta Falun eller din vc för ett blodprov?

Stor kram!

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015