Ivf falun hösten 2015
Inte den minsta lilla känning! Du då Sookie?
Inte den minsta lilla känning! Du då Sookie?
Hihi, nej vi får nog vackert vänta tills bebis själv är redo att kika ut! :)
Tack Finee, jag hoppas oxå det är bättre nu, ska på extra koll hos bm imorgon :)
Jag kommer inte ihåg riktigt hur det kändes annorlunda mot dem misslyckade försöken, men jag tror som irrbloss att jag faktiskt kände mindre symtom än gångerna innan. Skillnaden var nog att jag inte hade börjat blöda när jag skulle testa för det har jag för mig att jag gjorde ganska tidigt innan TD när det inte gick vägen för oss.
Hoppas så för ett plus för er!
Hoppas 2014 - grattis till alla ägg! Hoppas det blir många fina befruktade :)
Finee - vad jobbigt med plus på stickan + blödning! Usch, kommer så väl ihåg alla känslor... skickar en kram jag med och hoppas för er!
Själv har jag nu 5 dagar kvar till bf. Huvudvärk och illamående kom tillbaka i onsdags men ska till bm idag och hoppas att blodtrycket fortfarande ligger bra. Tror att värmen är en stor bov i det hela, men nu får bebis mer än gärna komma ut! :) känns som att jag inte gör annat än klagar just nu, haha... imorgon är förresten vårat första bf datum vi fick av både klinik och bm innan det på Rul blev ändrat till 8e. Vi får se... :)
Kram till er alla i värmen!
Hoppas 2014 - såg att du hunnit skriva, vad spännande! Hoppas dem klarar sig fint :)
Sookie - vad spännande och vad skönt! Tänk innan helgen är slut kanske bebis är här!
Trevlig helg!
Hej!
I söndags den 5!6 bestämde sig våran lilla att komma ut! Med en faslig fart för att vara första barnet. Våran söta tjej var 3340g och 50 lång när hon kom :) vi fick stanna på bb i 2 dygn och det tredje på patienthotellet, så vi kom hem till vårat i går. Kan inte fatta att hon är här!
Hoppas det är din tur snart Sookie!
Kram
Tack för alla grattis! <3
Jag började få lite värkar natten till sön och blödde lite, ringde in på morgon och dem tyckte jag skulle avvakta. Vid 10 ringer jag in igen då jag börjar få synpåverkan och eftersom jag haft högt bltr tyckte dem vi skulle komma in för koll. Som tur va packa vi med alla grejer! Värkarna drog igång rejält och utan värkvila, vid undersökningen kl 13 var jag öppen 1 cm. Kl 16.50 går vattnet och 17.40 är hon ute!
Fick tyvärr ganska mkt bristningar, jobbigt så här efteråt då jag inte får bära mer än bebis och det gör riktigt ont :(
Det är jätteskönt att vara hemma i sitt även om man till o från är toknervös o orolig, därför är det skönt när du säger som du gör mamasniff! Det behöver man nog bli påmind om, att allt faktiskt inte kan eller behöver va perfekt från början.
Både förlossningen och BB i Falun var fantastiska, helt underbara!
Hoppas för dig i helgen Sookie!
Åå grattis till er Sookie! Vad skönt att han äntligen ville komma ut! ? ta hand om er och verkligen njut av varandra och bebis nu. Hoppas vi kan fortsätta höras och uppdatera här :) kram och trevlig midsommar
Tack för att du delar med dig Sookie, så intressant att läsa! Håller med dig, fy vilken smärta och vad kroppen egentligen klarar av, men så värt det när dem är här! Varför drog hon sina händer i dig?
Hur går det med amningen? Hur mår ni nu?