• Sookie85

Ivf falun hösten 2015

Det känns skönt att ha berättat, men kommer nog kunna slappna av mer efter RUL, alltid är det något längtar efter :)

Jag har inte heller tränat nått alls efter ruvningen och +et, har inte vågat... Men vet ju att det är bra att träna och att man lättare orkar med förlossningen då.

• Sookie85

Så tråkigt happy15, beklagar verkligen. Vet hur det känns då jag var med om det i våras.

Försök att göra roliga saker med din sambo så ni orkar ta nya tag sen. Stor kram!

Lycka till imorgon väntar 2015 :) jag ska dit på torsdag, så nervös!!

• Sookie85

Jag mår bra men orolig inför RUL, har också svårt att sova om nätterna.

Var du varit till Falun än? Så nyfiken :) fick du brev hem om du ville delta i en studie?

Hoppas allt gick bra idag :)

• Sookie85

Åh så kul för er väntar2015, nu började jag nästan gråta ju!

Kan man bli flyttad så många dagar när man gjort ivf? Skumt... Men huvudsaken att allt såg bra ut :)

Tror jag skippar studien, har en timmes bilfärd till Falun och ingen rolig väg att sitta och åka själv, sen känns det som man gjort ett antal vul, skönt att slippa om det går :)

Har inte sovit nått inatt, är såååå nervös just nu!

• Sookie85

Det gick hur bra som helst idag :) fick se en fin bebis och allt såg bra ut, vi är så lyckliga :)

Kollade du könet väntar2015? Vi ville inte veta, det får bli en överraskning :)

Jag skippade studien.

Idag har vi kollat på barnvagn, lutar åt en Emmaljunga super nitro men med Viking som liggdel. Det är ju en hel djungel där ute med barnvagnar!

Har bf den 7 juni iaf :)

• Sookie85

Hej på er!

Jag var också orolig fram till RUL men sen blev det bättre. Är i v 24+3 nu och är även nu orolig då bebisen är lugnare än normalt ibland, men de senaste dagarna har den kickat rejält i magen :)

Åh, kommer ihåg dessa sprutor, tur att de inte gör ont iaf, stort lycka till!!

Väntar2015: har du köpt nå babysaker än? Vi har beställt vagn och babyskydd, kommer i april. Har även köpt ett Babynest och lite kläder.

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015