Inlägg från: Frontline |Visa alla inlägg
  • Frontline

Snälla,bra män?

Är det bara männen det är fel på?

Känner en kvinna som har haft ofantligt många killar men det slutar allt som oftast i bråk, polisanmälan och ett jävla liv och hon säger killarna är idioter.
    Jag känner många av dom killarna och dom är hur bra som helst.

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 12:24:35 följande:
    De flesta genom krogen.
    Ett typiskt 02.45 ragg för att få nån med sig hem när det stänger klockan 03.
    Jo det har jag med haft men inget jag har byggt vidare på...
  • Frontline
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 15:57:27 följande:
    Det är aldrig kvinnas fel om mannen gör en brottslig handling mot kvinnan.Hennes del är att skydda sig själv och lämna skitstöveln.Är vi överens?
    Finns väl många kvinnor som beter sig som idioter mot sina män och då är det inte så konstigt att mannen får ett hjärnsläpp ibland.
    Det är väldigt sällan att det bara är den enes fel när 2 träter.

Är vi överens?
  • Frontline
    Anonym (..) skrev 2015-08-05 09:36:35 följande:
    En brottslig handling är alltid fel och det är visst "konstigt". Man kan inte misshandla sin fru blodig för att hon är irriterande eller inte beter sig rätt. Begår man brottsliga handlingar är man sjuk i huvudet eller saknas empati. Tycker man att någon beter sig som en idiot, så lämnar man henne. Man begår inte brott.

MEN, med det sagt. TS tråd handlar inte om kvinnomisshandel, det handlar om att hon vägrar ge sig ut och träffa män, utan sitter hemma och väntar på att bli uppvaktad. Så en helt annan fråga.
    Jag håller med dig det är alltid fel.
    Men jag kan förstå att det slår över på en del men det innebär ju inte att man måste misshandla med slag utan det kan vara verbal misshandel med.
    Men jag håller med det är bättre att gå innan det händer för det är inget att bygga en framtid på..
Svar på tråden Snälla,bra män?