Inlägg från: Anonym (Lol) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lol)

Snälla,bra män?

Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 11:54:38 följande:

Har varit ihop med 2 män.Nr 1: lugn,inte alls bråkig.Men han var otrogen.Man nr 2:Trogen vad jag vet.Elak,otrevlig .

Har du bara dejtat 2 killar i hela ditt 35 åriga liv? Herregud, jag är ju 20 år & har dejtat 2-3 st
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 12:10:28 följande:

Har typ dejtat 20 män i mitt liv ,men bara 2 förhållanden

Någon av dom måste ha varit bra killar? Du kanske dejtar bad boys alltså fel killar? Hur fick du kontakt med dom, vilket sätt tog dom initiativ till att få till en dejt med dig?
  • Anonym (Lol)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 13:21:26 följande:

Vadå ska man gå på dejting sidor och det är bättre?Har inte hört att det är bättre.

Varför raggar du inte själv på dom då?
  • Anonym (Lol)
    Fjäril kär skrev 2015-08-04 14:10:12 följande:
    Inte nödvändigtvis.

Du ansvarar för ditt eget liv. Du får göra det som krävs av dig för att kunna hitta en bra kille.

Vidga vyerna. Börja umgås med folk på ett annat sätt. Hitta hobbys och intressen. Se möjligheten där och då där du befinner dig.

Ragga på killen i kassan på Ica, fråga killen i simhallen om telefonnummer, bjud in grannen på kaffe, fråga hantverkaren som byter kran i lägenheten om han är singel osv osv...

Du har möjligheten överallt bara du själv vill anstränga dig lite.
    +1
  • Anonym (Lol)

Gud vad bortskämd man kan bli, bli inte besviken om du inte hittar någon med den attityden.

• Anonym (Lol)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 15:16:40 följande:

Haloo!Vakna upp!Det är bara att öppna dagens tidningar och se vad män har gjort!Dessutom dom flesta jag känner har haft lika mycket otur som jag!Läs bara familjelivet,så ska ni se hur illa män behandlar kvinnor!Vakna upp.

Troll spotted, confirmed.
Svar på tråden Snälla,bra män?