• Zarch

Snälla,bra män?

Finns ju grader i helvetet, är du nere och grottar med värsta bottenskrapet så beror det nog på att du väljer att inte sätta stopp och "bye bye" som andra kvinnor kanske gör i god tid.. Så byt fiskevatten och leta iallafall upp en halvlugn ål istället.

• Zarch
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 14:31:15 följande:

Ja,Hitils har jag fått många efter mig och kommer inte ändra på det.Det är inte min uppgift att jaga män.Det brukar sluta illa.

Varför måste du ha en man då? Alla är så sabla kukstyrda idag. Fladdriga kvinnor luktar desperation, så skit i det och ta tid för reflektion och självrannsakan. Finn ditt "inre coolness", då brukar man dra till sig folk med lite mer stil i ryggmärgen.
  • Zarch
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 15:02:52 följande:

Ja,felet är väl det att jag är för snäll och för bra för dåliga män.

Det är bara onda narcissister som kallar sig själva för snälla, lite så är det faktiskt.

Vad är det för "typer" då? Kriminella busar eller kallar du dom för "dåliga män" bara för att dom kanske inte är helt nere i dig? Viktigt att skilja på begreppen här.
  • Zarch
    ErnstHugo skrev 2015-08-04 15:16:44 följande:

Kukstyrd är ju inte bra

Nej men visst är det inge bra?

Man kan sitta på tillställningar med kvinnor där man diskuterar viktiga ting. Kommer det då in en trebent varelse så blir ju vissa (långtifrån alla) helt hispiga, måste ha måste ha måste ha.
  • Zarch
    ErnstHugo skrev 2015-08-04 16:12:20 följande:

Tur att det finns variation bland kvinnor då eller hur

Jo men kvinnor är nog mer mångfacetterade än er bockar.

Där stack jag ut hakan.
  • Zarch
    ErnstHugo skrev 2015-08-04 16:38:43 följande:

Hmm tja jag har ju aldrig dejtat män så vad vet jag du kanske har rätt!

Nej det har jag ej, men vad ska vi heterosexuella människor annars göra än klaga på det motsatta könet?!

Nåja, hoppas TS finner sin "snälla" man.
  • Zarch
    Johan75 skrev 2015-08-04 16:34:19 följande:

Inge Bra? Namnet på Sveriges sämsta man?

Antagligen!
Svar på tråden Snälla,bra män?