Snälla,bra män?
Jag träffar inga killar på fritiden.Inte genom jobbet/vänner/intressen.Så då är det ju bara två val man har :krogen/dejting sida.Inte sant?
Jag träffar inga killar på fritiden.Inte genom jobbet/vänner/intressen.Så då är det ju bara två val man har :krogen/dejting sida.Inte sant?
Jag brukar inte jaga män och fråga telefonnummer!Om dom är intresserade så frågar dom själva och sen är det mitt beslut om jag vill fortsätta.
Ja,Hitils har jag fått många efter mig och kommer inte ändra på det.Det är inte min uppgift att jaga män.Det brukar sluta illa.
Ja,felet är väl det att jag är för snäll och för bra för dåliga män.
Haloo!Vakna upp!Det är bara att öppna dagens tidningar och se vad män har gjort!Dessutom dom flesta jag känner har haft lika mycket otur som jag!Läs bara familjelivet,så ska ni se hur illa män behandlar kvinnor!Vakna upp.
Det är aldrig kvinnas fel om mannen gör en brottslig handling mot kvinnan.Hennes del är att skydda sig själv och lämna skitstöveln.Är vi överens?
Därför dejtar jag inte.Vill inte ta risken att bli illa behandlat,för den risken finns där alltid.Känns bara att man "väntar" när det ska hända.Måste skydda mig och istället i
Umgås jag med familj och andra kvinnor i stället.
Borde ha gillat kvinnor egentligen,känner mera samhörighet till dom,men jag tänder inte på kvinnor.
Jag bara undrade om nån har hittat en bra man,ok?
som en sa till mig:Du som är snygg och trevlig,hur kan du vara singel?Är det mÅnga som kommer fram till dig på krogen ?Nu när jag är lite äldre,så är det bara skönt att inte få så mycket uppmärksamhet av män
Nu vet jag varför jag är singel,därför att jag inte Har träffat en bra man,och vill inte träffa en man som behandlar mig illa.