Inlägg från: carolinajohansson93 |Visa alla inlägg
  • carolinajohansson93

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!
    Jag är gravid!! Kan inte förstå!!

• carolinajohansson93
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:18:33 följande:

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!
    Jag är gravid!! Kan inte förstå!! phpNmFu9A85596.jpg

Menar naturligtvis juli!!!!!!!
  • carolinajohansson93
    Sajocawa skrev 2015-09-02 10:24:06 följande:

Haha alltså innan du rättade till juli satt jag och kollade i kalendern och ba "nä! Hur ska jag säga att det är fel på hennes test!? ..."

STORT GRATTIS! jag blev också chockad över hur fort det gick, eftersom det gick på första försöket :o har du bf i början på maj nu då? :D

Haha aa de hade vart helt åt helvete fel!

Aa de tog sig direkt den veckan! Vi hade sex 4 gånger på 4 dagar under ägglossningen så de måste sått sig direkt :D

Jaa de måste väl bli maj :) ska till barnmorskan o prata lite idag tänkte jag :) så vi får reda på hur vi fortsätter nu :)

Vi är så himla glada! Är ju fortfarande tidigt men ändå! Dunderglada här :)
  • carolinajohansson93
    jonken skrev 2015-09-02 19:54:22 följande:

Någon som vet om cb tester blir gamla? Jag har ett som är kanske tre år gammalt, är det fortf pålitligt?

Det ska stå bäst före datum :) det gör det på förpackningen jag har hemma
  • carolinajohansson93
    Moneal skrev 2015-09-03 10:34:17 följande:

stort stort grattis!! hoppas det går lika fort för oss :)

Tack! Håller alla tummar som finns för er!

På tisdag ska vi till mödravårdcentralen o skriva in oss o få lite information :) så spännande!
  • carolinajohansson93
    Moneal skrev 2015-09-03 10:57:37 följande:

spännande! första barnet? :)

Japp första barnet! :)

Va gravid i september förra året. Skulle göra abort men fick tidigt missfall. Tror de va för att vi ramlade med mopeden när vi skulle ut i skogen o plocka svamp. Vi ramlade o jag fick sambon över mig som vägde 120 kg då. Slog i magen o hade jätte ont. Är lite rädd för allt nu känner jag :P kan ju hända vad som helst egentligen såhär tidigt. Men försöker tänka positivt! Ska försöka greja hemma idag o "göra plats" i byråer o rensa i garderober o sånt smått :)
  • carolinajohansson93
    Moneal skrev 2015-09-03 11:51:50 följande:

okej ja allt är ju lite extra spännande då :)

Tror inte du behöver vara nervös, även om det är fullkomligt normalt och jag själv varit det med alla mina 3 tidigare barn så tror jag man tjänar på att försöka låta bli, allt kommer gå hur fint som helst :)

Aa precis. Just därför jag vill börja greja lite med småsaker redan nu! Sambon tycker jag är knasig men de är mitt sätt att låta bli o tänka negativt :)
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16