Inlägg från: Agge83 |Visa alla inlägg
  • Agge83

Någon som sätter igång i maj 2016?

Hej! Får man hoppa in här? Har Efter 7 månaders tjat äntligen fått med mig min kära sambo på noterna, har kört med avbrutet tills nu. Å blev gravid förra månaden men fick ett tidigt missfall. Denna månaden ör han på tjänsteresa över hela den fertil perioden.. Sååå det blir i maj, vilket kanske är lika bra då vi har tre barn redan som är födda i januari ;) det blir vårat 3:e barn var, men 1:a ihop. Så en stor familj blir det :) BIM 25/5

Längtar så jag går åt snart!

• Agge83
    Tussilago6 skrev 2016-04-07 06:26:58 följande:

Spännande! Vi planerar också vårt första gemensamma, känns såååå roligt! Det känns fint med ett barn som blir allas gemensamma syskon också, det binder liksom alla tillsammans på ett biologiskt plan med!

Ja det känns spännande, :) vill gärna stt vi skall känns oss som en familj allihop. Samt att detta binder ihop mig och min sambo, varannan vecka är vi helt själva å då känns vi inte riktigt som en familj. :) hur gamla är era barn?
  • Agge83
    Tussilago6 skrev 2016-04-07 18:09:16 följande:

Vi har också barnen varannan vecka förutom en av mina döttrar som är hos pappan varannan helg bara. Så vi är helt barnfria varannan helg. Våra barn är mellan 5-15, så ganska stora. Hur gamla är era?

Det är 4 gossar på 8,9,11,11 så detta blir verkligen en sladdis... ;)
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?