Inlägg från: Hautecouture |Visa alla inlägg
  • Hautecouture

Någon som sätter igång i maj 2016?

Hej!

Får jag hänga med här?

Jag och min kille ska också börja i maj (vi har försökt tidigare tagit paus från det på grund av 9 missfall och utredning som nu är klar )

Vi har inga barn sedan tidigare. Vi hoppas innerligt att det kommer gå bra nu när jag får medicinsk behandling (bl.a hormoner).

Håller tummarna för ett plus för oss alla!

• Hautecouture
    Emmask skrev 2016-04-17 11:02:47 följande:

Håller tummarna särskilt för dig! Kan inte föreställa mig hur det är men önskar dig all lycka.

Tack så jättemycket!
  • Hautecouture
    Emmask skrev 2016-04-17 11:47:03 följande:

Vad säger utredningarna om orsaken till missfallen, och kan de göra något för att minska risken?

Har mycket låg hormonvärde och så har jag återkommande växande myomer. Hormontabletter ska minska risken för missfall.
  • Hautecouture
    hurtänktedunu skrev 2016-04-17 17:32:40 följande:

välkommen. klart du får vara här även om det egentligen är en syskontråd.

Hoppas det går vägen nu då

Tack för välkomnandet! Tyvärr måste jag dra mig ur då min kille lade alla korten på bordet idag. Han är osäker på om han vill ha barn eller förlova eller gifta sig för den delen. Han vet inte vad han vill.

Jag är såå förbannad och känner mig tom nu. 7 år tillsammans 9 missfall, en utredning och en operation och så nu detta!! Vi är 34 & 38 år.

SUCK (förlåt för denna stämning trodde inte jag skulle bli lämnad efter 7 år)

Önskar er alla lycka till.Kram
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?