Inlägg från: Rosenblad |Visa alla inlägg
  • Rosenblad

Någon som sätter igång i maj 2016?

En till här som har BIM imorgon! :)

Har haft ont i brösten i 11 dagar, idag inräknat. Har en konstig bubblande känsla i höger äggstock och varit stickningar och som en tryckande känsla. Tog ett test på morsdag, för tidigt men tänkte det kunde va en kul dag att plussa på men det blev negativt. Dock så saknades de färg i mitten av kontrollstrecket, alltså där plusset ska få ihop. Kommer ta ett test imorgon eller iövermorgon. Är inne på 8e försöket så tycker det är min tur nu :) Är så nervös..

• Rosenblad
    stellanocte skrev 2016-05-31 17:08:25 följande:

Ska verkligen hålla tummarna för dig, och er andra.

Själv är jag inne på sista fertila dagen, enligt "menskoll-appen" som jag använder. Nästa fredag, på BIM-5, ska jag göra första testet. Tiden har aldrig någonsin gått så här långsamt. Nästa vecka känns ett år bort. 

Tack, håller mina tummar för dig med :) Ja tiden känns som ens största fiende, Men Juni är vår månad eller hur ;)
  • Rosenblad
    lillagumman85 skrev 2016-05-31 18:34:57 följande:

Håller mina tummar speciellt för dig! Det är frustrerande när det tar tid. Med min dotter tog det tid.. och jag blev näst intill deprimerad på slutet.

Vi är ju bara inne på försök 1 här och det gör inget om det tar två försök till liksom..

Har med bim imorgon men tänkte testa igen till helgen.

Tusen tack för hållna tummar :) Håller mina tummar för dig med! Ja vist är de...jag har gett upp lite faktiskt, känns som om något är fel och att jag aldrig kommer bli gravid. Men vill endå inte ge upp helt, denna månad känns annorlunda faktiskt!
  • Rosenblad

Blir också test för min del imorgon tror jag. Mensen har inte kommit än och värken försvann men är endå någon svag mollande känsla kvar. Är rädd att mensen kommer imorgon. Men har haft så annorlunda denna månad så jag hoppas verkligen inte de! Är så nervös! Ingen mens tack!!

• Rosenblad
    Svelin skrev 2016-08-22 12:02:24 följande:

Vi gjorde som du nu under sommaren och det hjälpte inte tyvärr. Nu vill jag tempa och testa denna månaden för att få mer koll. Jag har nämligen väldigt ont vid äl nu och jag vill se när ältesten ger utslag i förhållande till smärtan. :) Annars vill jag helst inte hålla på med tester. Risk för stress och blir väldigt dyrt. :/

Kan rekommendera tester från billiga tester. Jag och mannen köpte 100 st av varje och då kosta de typ 6kr styck eller vad de va.
Svar på tråden Någon som sätter igång i maj 2016?